// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

ده هایلایت برتر مسابقات بازی کانتر استرایک در اردیبهشت ۹۹

فرگ مووی و یا همان بهترین هایلایت ماه میلادی گذشته در بازی Counter Strike: Global Offensive منتشر شد.

سایت HLTV که به عنوان یکی از منابع اصلی بازی Counter Strike: Global Offensive شناخته می‌شود، هر ماه بهترین هایلایت‌های ماه میلادی گذشته را منتشر می‌کند که ساعاتی قبل ویدیوی مربوط به ماه مه را منتشر کرد. بیشترین حرکات انتخاب شده مربوط به رویدادهای DreamHack Masters Spring و ESL One: Road to Rio بوده است که هر دو رویداد با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد.

در این فرگ مووی شاهد استفاده بازیکنان از اسلحه‌هایی مانند تپانچه، کلاشنیکف و تک‌تیرانداز ای‌دبلیوپی هستید که به عنوان بهترین لحظات مربوط به مسابقات بین‌المللی بازی Counter Strike: Global Offensive در ماه میلادی گذشته شناخته می‌شوند. افرادی مانند coolio، ropz و kennyS به عنوان برخی از ستارگان ماه مه معرفی شده‌اند که با نمایش خوبشان توجه طرفداران بازی را به خود جلب کردند.

دانلود از آپارات

در صورتی که ویدیوی بالا مورد توجه شما قرار گرفته است و به دنبال دیدن لحظات بیشتری از این بازی هستید، می‌توانید به عنوان یکی از علاقه‌مندان دنیای ورزش الکترونیک، مخصوصا بازی Counter Strike: Global Offensive به دیدن سری مسابقات DreamHack Masters و BLAST Spring بپردازند که مراحل مختلف آن‌ها در هفته جاری پیگیری خواهد شد. هر دو رویداد به‌صورت آنلاین و با حضور تیم‌های مطرح مناطق اروپا و آمریکای شمالی برگزار می‌شود.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده