نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

رویداد Summer Games Done Quick 2020 مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد

طبق اعلام برگزارکنندگان رویداد Summer Games Done Quick، مراسم امسال GDQ به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا مردادماه به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

مراسم Summer Games Done Quick یک رویداد بزرگ سالانه است که به جامعه اسپیدرانرها اختصاص دارد. اوایل سال جاری میلادی بود که رویداد Games Done Quick به‌دلیل ویروس کرونا به تأخیر افتاد. حالا اعلام شده که رویداد حضوری GDQ رسماً لغو شده و کلیه‌ی برنامه‌ها به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. باتوجه‌به اینکه بسیاری از رویدادهای مشابه نیز همین رویکرد را در پیش گرفته‌اند، این کار کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. به‌خصوص در شرایطی که استریم ویژه Coronavirus Relief Marathon از برگزار کنندگان همین مراسم نیز کاملاً موفقیت آمیز برگزار شد. وبسایت رسمی Games Done Quick به تشریح جزئیات برگزاری این رویداد پرداخته است.

رویداد آنلاین Summer Games Done Quick از تاریخ ۲۶ مرداد تا ۲ شهریور ازطریق کانال توییچ GDQ برگزار خواهد شد. افرادی که قبلاً در رویداد حضوری GDQ ثبت نام کردند، تنها با پر کردن یک فرم آنلاین، جایگاه خود را حفظ خواهند کرد. تیم برگزار کنندگان رویداد SGDQ بعد از اعلام تعویق زمان برگزاری مراسم، تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب جهت آنلاین کردن کامل برنامه‌ها را آغاز کردند. در هر حال، اینکه باوجود محدودیت‌های اعمال شده در پی شرایط ویژه‌ی کنونی، همچنان امکان پیگیری برنامه‌ها برای علاقه‌مندان به این حوزه فراهم شده، اتفاق خوبی به نظر می‌رسد.

Summer Games Done Quick 2020

ضمناً امکان ثبت نام اسپیدرانرهای بازی‌های جدید نیز همچنان فراهم خواهد بود. براین اساس، بازی‌هایی که از آخرین مهلت تعیین شده برای شرکت کنندگان SGDQ تا به الان منتشر شده‌اند، قادر به ورود به مسابقه خواهند بود.

هرساله تمامی رویدادهای GDQ بسیار جذاب و سرگرم‌کننده برگزار شده‌اند. درواقع علاوه‌بر اسپیدران‌ها که بخش اصلی مراسم را تشکیل می‌دهند، کلیه برنامه‌های جانبی آن نیز ارزش دنبال کردن را دارند. مثلاً در رویداد Awesome Games Done Quick زمستان سال گذشته، تیم برگزارکنندگان مراسم بیش از ۳.۱۳ میلیون دلار را برای انجمن مقابله با بیماری‌های سرطانی جمع آوری کردند. حالا مراسم تابستانی SGDQ نیز به جمع آوری کمک‌های اهدا کنندگان برای حمایت از انجمن پزشکان بدون مرز خواهد پرداخت. انتظار می‌رود باتوجه به وضعیت فعلی جهان در درگیری با ویروس کرونا، مبالغ جمع آوری شده حتی بیشتر از قبل نیز باشند.

همان‌طور که گفته شد، Summer Games Done Quick از تاریخ ۲۶ مرداد تا ۲ شهریور (۱۶ تا ۲۳ اوت) برگزار خواهد شد. بااین‌حال، هنوز زمان‌بندی دقیق ساعات مسابقات اعلام نشده است. پیش از این قرار بود SGDQ 2020 بین روزهای ۲۱ تا ۲۸ ژوئن (۱ تا ۸ تیر) در شهر بلومینگتن واقع در ایالت مینه‌سوتا برگزار شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده