نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

زمان برگزاری رویداد Guerrilla Collective یک هفته به‌تعویق افتاد

درحالیکه طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود رویداد آنلاین Guerrilla Collective از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ خرداد برگزار شود، اما بنا‌به اتفاقات و اعتراضات اخیر در کشور امریکا، زمان برگزاری آن یک هفته عقب افتاد.

درحالیکه به‌واسطه عرضه شدن کنسو‌های نسل نهم، سال ۲۰۲۰ میلادی باید به یکی از هیجان‌انگیزترین سال‌های اخیر در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل می‌شد، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا تمام معادلات را به هم زده است. ویروس کووید ۱۹ که در اوایل سال میلادی از شهر ووهان چین شروع و به‌سرعت گریبان‌گیر تمام دنیا شد، تاثیر زیادی روی زندگی شغلی تک‌تک افراد جامعه گذاشت.

صنعت بازی‌های ویدیویی نیز از این قاعده مستثنی نبود و به‌واسطه نگرانی از شیوع ویروس کرونا بسیاری از مراسم‌ها و نمایشگاه‌های بزرگ و معتبر این صنعت برگزار نشدند. از این‌رو اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در واکنش به عدم برگزاری نمایشگاه‌‌هایی مثل E3 2020 و Paris Game Week 2020، رویدادهای آنلاین پدیدار شدند. یکی از همین رویدادها Guerrilla Collective است که چندی پیش خبری مبنی‌بر برگزاری این رویداد از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ خرداد ماه (۶ تا ۸ ماه ژوئن) با میزبانی گرگ میلر منتشر شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش خبری منتشر شد که مبنی بر اینکه به‌دلیل اعتراضات اخیر در کشور امریکا، زمان برگزاری رویداد Guerrilla Collective به مدت یک هفته به‌تعویق افتاده است؛ براین اساس علاقه‌مندان به‌جای تاریخ ۱۷ تا ۱۹ خردادماه از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ خرداد می‌توانند این رویداد را دنبال کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده طی رویداد Guerrilla Collective قرار است استودیوها و ناشران مستقل زیادی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌ی بازی‌های ویدیویی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

حال باید منتظر ماند و دید بالاخره فرصت برگزاری رویدادهای آنلاین فرا می‌رسد یا خیر؟ شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از اتفاقات احتمالی در رویداد Guerrilla Collective را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده