نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

رویداد Guerrilla Collective با میزبانی گرگ میلر رونمایی شد

رویداد تازه‌ای تحت نام Guerrilla Collective توسط گرگ میلر برگزار خواهد شد که قرار است به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای بازی‌سازان و ناشران بپردازد.

ممکن است رویداد E3 2020 کنسل شده باشد اما اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی مشغول یافتن راه‌های جدیدی هستند تا از طریق رویدادهای مختلف و نمایش‌های آنلاین بازی‌هایی که در دست ساخت هستند را معرفی کنند. رویدادی که جف کیلی آن را تدارک دیده یعنی «فستیوال بازی‌های تابستانی» (یا Summer Game Fest) قرار است در چند رویداد مختلف در طی ماه‌های آتی برگزار شود تا از سورپرایزهایی که استودیوهای بازی‌سازی برایمان تدارک دیده‌اند رونمایی کند.

در همین حین ناشران و بازی‌سازان زیادی دست به دست هم داده‌اند تا رویدادی با نام Guerrilla Collective شکل بگیرد. این فستیوال که قرار است درباره‌ی بازی‌ها باشد، از تاریخ ۶ تا ۸اُم ماه ژوئن (۱۷ تا ۱۹ خردادماه) برگزار خواهد شد و در طی آن استودیوها و ناشران زیادی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌ی بازی‌های ویدیویی با مخاطبان به اشتراک خواهند گذاشت. از میان استودیوهایی که در این رویداد شرکت می‌کنند، می‌توان به لاریان استودیو (Larian Studios)، پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، اِلِوِن بیت استودیو (11 Bit Studio) و بسیاری بازی‌سازان کوچک و بزرگ دیگر اشاره کرد. این کنفرانس قرار است توسط گرگ میلر، مجری برنامه‌ی کایندا فانی گیمز (Kinda Funny Games) میزبانی شود و تهیه‌کنندگی آن به‌صورت مشترک بر عهده‌ی Media Indie Exchange و Kinda Funny Games است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این رویداد قرار است چه چیزهایی را برایمان نمایش دهد. در شرایطی که عده‌ی بسیاری از جامعه‌ی صنعت بازی برای رعایت فاصله‌ی اجتماعی و جلوگیری از پراکنده شدن ویروس کرونا، ناچارند در خانه بمانند و در رویدادهای بزرگ شرکت نکنند، ایجاد شدن اینگونه رویدادهای آنلاین فرصت عالی‌ای را فراهم آورده که هم مخاطبان غیبت رویدادهایی چون E3 را فراموش کنند و هم فرصت‌های خوبی برای دیده شدن در اختیار بازی‌سازان قرار گیرد. این رویداد در روز ۱۷ خردادماه برگزار خواهد شد و شما می‌توانید اخبار مربوط به آن را در زومجی دنبال کنید.

نظر شما درباره‌ی رویداد Guerrilla Collective چیست؟ آیا برای دیدن آنچه قرار است در آن معرفی شود هیجان‌زده هستید؟


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده