// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵

تیزر کوتاه بازی Godfall با محوریت کلاس Silvermane منتشر شد

به‌تازگی تیزر بسیار کوتاهی از بازی Godfall منتشر شده که در جریان آن نگاه جزئی به کلاس Silvermane خواهیم داشت.

در بامداد جمعه ۶ خرداد ماه به‌وقت ایران، شاهد رویداد سونی با محوریت بازی‌های پلی ‌استیشن 5 خواهیم بود. ازاین‌رو انتظار می‌رود بازی Godfall، یکی از بازی‌هایی باشد که تریلر گیم‌پلی آن در رویداد سونی نمایش داده می‌شود. Godfall یکی از بازی‌های پلی‌استیشن 5 است که توسط استودیو کانترپلی گیمز (Counterplay Games) در دست توسعه است و ازطریق فروشگاه اپیک گیمز برای پی سی هم عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کانترپلی گیمز تریلر جدیدی را از بازی Godfall منتشر کرده است که در جریان آن شاهد رونمایی از یکی از کلاس‌های بازی هستیم. البته تیزر منتشر شده تنها ۳۳ ثانیه زمان دارد و اطلاعات خاصی از کلاس Silvermane دراختیار مخاطب قرار نمی‌دهد. بااین‌حال، هر یک از سه کلاس گادفال دارای Valorplate مخصوص‌به خود است که بازیکن می‌تواند از آگمنت‌های مخصوصی روی آن‌ها استفاده کند.

همچنین در طول بازی Valorplateهای دیگری هم برای استفاده روی کاراکتر خود به‌دست می‌آورید که هنوز مشخص نشده که به چه شکل روی سیستم شخصی‌سازی کاراکتر و مهارت‌های هر کلاس تاثیر گذار خواهند بود. Godfall برای عرضه در انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است، اما این گفته بدین معنا نیست که حتما یک انحصاری روز عرضه برای PS5 به‌حساب می‌آید. 

Godfall روایت‌گر جهان در حال نابودی است که هر یک از عنصرهای خاک، آتش، آب و روح سرزمین‌های مخصوص‌به خود را دارند و بازیکنان در نقش بازمانده‌های Knight’s Order، باید جلوی نابودی جهان فانتزی بازی را بگیرند. در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده از بازی Godfall را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده