// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۱

اطلاعات جدیدی از بازی League of Legends: Wild Rift منتشر شد؛ معرفی نسخه آلفا برای کاربران فیلیپینی و برزیلی

به‌تازگی رایت گیمز ویدیو جدیدی را از گیم‌پلی بازی League of Legends: Wild Rift منتشر کرده که اطلاعات بیشتری را از گیم‌پلی و المان‌های بازی به نمایش می‌گذارد.

در جریان رویداد ۱۰ سالگی بازی League of Legengds بود که استودیو رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر League of Legends، بازی‌های جدیدی را معرفی کرد. یکی از بازی‌های تازه معرفی شده، بازی League of Legends: Wild Rift بود که برای کاربران اندروید و iOS در دست توسعه است. البته رایت گیمز اعلام کرده که این بازی برای کنسول‌ها هم عرضه می‌شود، اما به‌طور دقیق‌تر اعلام نشده که کدام کنسول‌ها را پشتیبانی می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو رایت گیمز به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد صحبت‌های اعضای تیم سازنده در مورد ویژگی‌های گیم‌پلی بازی هستیم. در همان ابتدا اعلام کردند که یک نسخه آلفا برای کابران اندرویدی League of Legends: Wild Rift درنظر گرفته شده است که تنها در اختیار کاربران برزیلی و فیلیپینی قرار می‌گیرد. 

مایکل چو، تهیه‌کننده اجرایی بازی League of Legends: Wild Rift، در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره می‌کند که رایت گیمز قصد دارد به‌واسطه‌ی نسخه آلفای بازی به‌خوبی گیم‌پلی جدید وایلد ریفت را مورد آزمایش قرار دهد. درواقع League of Legends: Wild Rift همان بازی League of Legends است، اما مکانیزم‌های گیم‌پلی نظیر نحوه حرکت کردن یا استفاده از مهارت‌ها، با صفحه لمسی موبایل طراحی شده است. 

ازاین‌رو بازیکنان به‌واسطه‌ی آنالوگ سمت چپ صفحه‌نمایش می‌توانند قهرمان خود را هدایت کنند و به‌واسطه‌ی دکمه‌های سمت راست، از مهارت‌ها و دو Spell خود استفاده کنند. در توضیحات بازی League of Legends: Wild Rift آمده است:

در سال ۲۰۲۰، بازی League of Legends: Wild Rift رقابت‌های اکشن، سرعتی و PvP بازی League of Legends روی کامپیوتر را در اختیار کاربران موبایل و کنسول قرار می‌دهد. همچنین بازی دقیقا همان ساختار پنج‌به‌پنج به‌همراه کار تیمی بسیار بالا را که کاربران از آن انتظار دارند، به‌نمایش می‌گذارد. بازی League of Legends: Wild Rift از ابتدا برای پلتفرم‌های جدید ساخته شده است. یکی از قهرمان‌های بازی را انتخاب کنید، با سایر بازیکنان وارد یک تیم شوید و سایر بازیکنان تیم مقابل را شکست دهید.

League of Legends Wild Rift

بااین‌تفاسیر هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای League of Legends: Wild Rift در سال ۲۰۲۰ اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود در تابستان و رویداد Summer Game Fest، تاریخ انتشار بازی اعلام شود. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی League of Legends: Wild Rift را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده