نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Star Wars جدیدی با اسم رمز Project Maverick در PSN مشاهده شد

Star Wars: Project Maverick به نظر می‌رسد اسم رمز بازی بعدی EA از مجموعه‌ی جنگ ستارگان باشد.

با این که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تنها چند ماه قبل منتشر شده است، به نظر می‌رسد که یک بازی جدید Star Wars برای کنسول پلی استیشن 4 در راه است.

براساس خبری که ربات توییتری psnrelease در صفحه خود منتشر کرده است، یک بازی جدید و ناشناخته‌ از مجموعه Star Wars که فعلاً با نام Project Maverick شناخته می‌شود، به تازگی به مجموعه‌ی PSN اضافه شده است. این حساب توییتری که وظیفه دنبال کردن تمامی بازی‌های جدیدی را که به مناطق مختلف PSN در سرتاسر جهان اضافه می‌شود برعهده دارد، Project Maverick را در منطقه اروپایی PSN شناسایی کرده است. همچنین اگر تصور می‌کنید که ممکن است این ربات اشتباه کرده باشد، جا دارد به این نکته اشاره کنیم که سابقه‌ی پیگیری این ربات در گذشته روند کاملاً موفقیت آمیزی را نشان می‌دهد. از جمله مهم‌ترین موارد مهمی که توسط این ربات شناسایی شده، می‌توان به دموی Final Fantasy VII Remake در ابتدای این هفته و قبل از این که اسکوئر انیکس به صورت رسمی خبر انتشار آن در PSN را اعلام کند، اشاره کرد.

اما اصلاً Project Maverick چه چیزی می‌تواند باشد؟ نکته‌ی سردرگم کننده‌ی این خبر نیز همین است؛ ما هنوز هیچ اطلاعاتی در این خصوص در دست نداریم. شرکت الکترونیک آرتز، به عنوان صاحب اثر مجموعه‌ی Star Wars در حوزه بازی‌های ویدیویی تا به این لحظه هیچ صحبتی درباره این پروژه به میان نیاورده است. ضمن این که اصلاً شایعه یا خبری مبنی بر این که به زودی اطلاعاتی در این خصوص منتشر خواهد شد نیز به دست ما نرسیده است.

Project Maverick

اما همانطور که از نام اولیه‌ی Project Maverick برمی‌آید، به نظر می‌رسد که این پروژه در صورت واقعی بودن نیز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. بخش «Project» در نام این بازی به این موضوع اشاره دارد که هنوز حتی نام این بازی نیز انتخاب نشده است. لذا احتمالاً اضافه شدن نام آن به PSN به یک دمو یا پروژه بتا ارتباط دارد. البته این اظهار نظرها هنوز در حد حدس و گمان هستند اما از نظر منطقی درست به نظر می‌رسند.

در حال حاضر تنها چیزی که از Project Maverick می‌دانیم، یک نام رمز و یک تصویر مبهم و تأیید نشده است که لوگوی Project Maverick را در پس زمینه‌ی Super Star Destroyer نشان می‌دهد. شاید این موضوع تأیید کننده‌ی این باشد که بازی Maverick به نوعی با سفرهای فضایی ارتباط ویژه‌ای خواهد داشت. فارغ از این که این بازی در نهایت چه چیزی خواهد بود، باید گفت که با انتشار خبر اضافه شدن نام آن به مجموعه‌ی PSN به نظر می‌رسد که به زودی اخبار بیشتری در این خصوص و از طرف EA منتشر خواهد شد. به محض انتشار جدیدترین اطلاعات در رابطه با Star Wars: Project Maverick اخبار مربوطه را از زومجی پیگیری کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده