// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۸

بازی Borderlands: The Handsome Collection در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد

کاربران فروشگاه اپیک گیمز تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه (چهار ژوئن) می‌توانند بازی Borderlands: The Handsome Collection را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

از زمان راه‌اندازی فروشگاه اپیک گیمز در دسامبر ۲۰۱۸ تابه‌امروز، شاهد رایگان شدن بازی‌های متعددی برای کاربران هستیم. این در حالی است که چند ماه اخیر، بازی‌های با کیفیت‌تری رایگان شده است و کاربران از امروز می‌توانند بازی Borderlands: The Handsome Collection را به رایگان کسب کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر فروشگاه اپیک گیمز اعلام کرده است که از امروز تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه (۴ ژوئن)، کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند Borderlands: The Handsome Collection را دانلود و به‌صورت رایگان تجربه کنند. شما با مراجعه به این لینک می‌توانید این بازی را هم‌اکنون رایگان دریافت کنید. همچنین همانند سایر بازی‌های رایگان، تنها کافی است این بازی در بازه زمانی رایگان، به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید و برای همیشه، آن را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تجربه کنید.

در گذشته تصویری فاش شده بود که چهار بازی رایگان آینده فروشگاه اپیک گیمز را نشان می‌داد. طبق تصویر فاش شده، بازی Borderlands: The Handsome Collection سومین بازی و بازی Ark: Survival Evolved، چهارمین بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز بود. ازاین‌رو انتظار می‌رود پس از Borderlands: The Handsome Collection، شاهد رایگان شدن Ark: Survival Evolved باشیم. 

برای‌آن دسته از افرادی هم که اطلاعاتی در مورد بازی Borderlands: The Handsome Collection ندارند، باید بگویم که این کالکشن شامل دو نسخه اول و بازی Borderlands: The Pre-Sequel می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده