// دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۶

قسمت جدید State of Play با محوریت بازی The Last of Us Part 2 تایید شد

دقایقی پیش حساب کاربری توییتر پلی‌استیشن اعلام کرد که قسمت جدید برنامه State of Play، با محوریت نمایش گیم‌پلی بازی The Last of Us Part II پخش خواهد شد.

کمتر از یک ماه دیگر تا بازی مورد انتظار بازی The Last of Us Part II زمان باقی‌مانده است. چندی پیش بود که نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part 2، در یک ویدیو اعلام کرد که پس از فراز و نشیب‌های مختلف، بالاخره مراحل ساخت بازی به پایان رسیده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر پلی‌استیشن با انتشار یک تصویر اعلام کرد که قسمت جدید برنامه State of Play، با محوریت بازی The Last of Us Part II خواهد بود. به‌عبارتی در جدیدترین قسمت از این برنامه که در تاریخ پنجشنبه، هشت خرداد ماه (۲۷ مِی) و ساعت ۰۰:۳۰ نیمه شب پخش می‌شود، شاهد نمایشی نزدیک به ۲۵ دقیقه از The Last of Us Part 2 هستیم که شامل بیش از ۸ دقیقه گیم‌پلی این بازی نیز خواهد بود که قرار است نگاهی عمیق‌تر به گیم‌پلی، دشمنان و دنیای بازی بیندازد.

همچنین نیل دراکمن هم در مورد داستان و المان‌های گیم‌پلی، اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در انتها سونی اعلام کرده است که هیچ اطلاعاتی را از کنسول نسل آینده خود در State of Play منتشر نخواهد کرد و تنها شاهد بازی The Last of Us Part II خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ The Last of us Part 2 در تاریخ ۳۰ خرداد ماه (۱۹ ژوئن) برای پلی ‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

The Last of Us part 2


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده