// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

ابراز علاقه بایوور به ساخت یک نقش آفرینی دیگر از مجموعه Star Wars

دیوید گایدر نویسنده ارشد استودیوی بایوور اخیرا از علاقه شخصی خود به ساخت یک نقش آفرینی جدید از روی مجموعه‌ی Star Wars سخن گفته است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

گایدر در حساب شخصی تویتر خود اعلام کرد که:

من واقعا دوست دارم تا بر روی یک نقش آفرینی دیگر از مجموعه‌ی Star Wars فعالیت کنم. مخصوصا اگر کریس اولون از استودیوی آبسیدین اینترتیمنت هم حضور داشته باشد تا جلوی عادت‌های بد مرا بگیرد. هی بیخیال مگر یک مرد نمی‌تواند رویا پردازی کند؟

گایدر پیش از این وظیفه نوشتن داستان بازی Dragon Age: Inquisition که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد را بر عهده داشت اما بر اساس اطلاعات منتشر شده او هم اکنون بر روی پروژه جدیدی جدا از Mass Effect 4 فعالیت می‌کند.

بایوور قبل از این وظیفه ساخت بازی‌هایی مانند Star Wars: Knights of the Old Republic و سپس Star Wars: The Old Republic را بر عهده داشته است که هر دویشان در سبک MMO ساخته شده بودند. در حال حاضر نیز این استودیو هیچ خبری از نسخه جدید دیگری اعلام نکرده است.

اگر شما جزو طرفداران دنیای Star Wars هستید پیشنهاد می‌کنم مقاله زومجی تحت عنوان «۲۰ حقیقت جالب درباره فیلم‌های جنگ ستارگان» را از دست ندهید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده