نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

سازنده‌ی بازی Eve Online به زلزله‌زدگان نپال کمک می‌کند

سی‌سی‌پی گیمز، استودیوی ایسلندی سازنده‌ی بازی Eve Online، در پی زلزله‌ی شدیدی که اخیرا در کشور نپال رخ داده و منجر به کشته شدن هزاران نفر شده است، اعلام کرد که برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور یک کمپین خیریه به راه می‌اندازد.

2858316-ccp

از روز جمعه ۱۱ اردیبهشت، سی‌سی‌پی گیمز این امکان را فراهم کرده تا بازیکنان Eve Online که قصد کمک به زلزله‌زدگان نپال از طریق صلیب سرخ ایسلند را دارند، بتوانند این کار را با استفاده از پلکس انجام دهند. پلکس نام واحد پول در بازی Eve Online است که ۲۰ دلار ارزش دارد. سی‌سی‌پی گیمز به ازای هر پلکسی که بازیکنان Eve Online تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت اهدا می‌کنند، ۱۵ دلار به سازمان صلیب سرخ خواهد داد. این استودیو هیچ محدودیت را برای میزان کمک‌های بازیکنان در نظر نگرفته است.

بازیکنان Eve Online که مایل به شرکت در این کمپین هستند می‌توانند پلکس‌های خود را به شخصیتی به نام CCP PLEX For GOOD اهدا کنند. سی‌سی‌پی گیمز تاکید کرده که بازیکنان قبل از دادن پلکس‌هایشان حتما به نام این شخصیت دقت کنید، چون در صورت هر گونه اشتباه، تضمینی برای بازگشت پول افراد وجود نخواهد داشت؛ ضمن اینکه کمک‌ها باید در مدت ۲۴ ساعت تایید شده باشند.

بازیکن‌هایی که کمک‌های خود را از این طریق به زلزله‌زدگان نپال اهدا می‌کنند دو آیتم ویژه برای شخصیت خود در بازی دریافت می‌کنند. همچنین تیشرت‌هایی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، به افرادی که در آینده قصد کمک به این کمپین را دارند اهدا می‌شود.

این اولین بار نیست که سی‌سی‌پی گیمز از طریق بازی Eve Online برای انجام کمک‌های انسان‌دوستانه پیش‌قدم می‌شود؛ قبلا نیز این شرکت برای کمک به طوفان‌زدگان فیلیپینی در سال ۲۰۱۳، در حدود ۱۹۰۰۰۰ دلار کمک‌های مالی جمع‌آوری کرده بود.

اخیرا شرکت‌های یوبیسافت و بانجی هم اقداماتی را برای کمک به بازسازی خسارات زلزله‌ی نپال انجام داده بودند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده