نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

بروزرسانی بزرگ بازی War Thunder به مناسبت هفتادمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم

روز پیروزی که به عنوان یک عید برای اروپاییان به حساب می‌آید، روزی است که در آن ادولف هیتلر، رییس حزب نازی تسلیم و جنگ جهانی دوم پایان یافت. به همین مناسبت،‌ یک بروزرسانی بزرگ برای بازی War Thunder عرضه خواهد شد که در ادامه می‌توانید از جزییات آن با خبر شوید.

هفتاد سال پیش، آتش خانمان‌سوز و ویرانگر جنگ جهانی دوم خاموش شد و سایه ترسناک آن از روی اروپا کنار رفت. اروپاییان این روز را روز پیروزی نامیدند، روزی که مانند یک عید برای آن‌ها می‌ماند. به همین مناسبت یک بروزرسانی بزرگ و پر از موارد مختلف برای بازی War Thunder منتشر خواهد شد .این برزورسانی شامل بیش از ۴۰ وسیله نقلیه و سه نقشه جدید خواهد بود.

War Thunder یک بازی جنگی است که در عصر جنگ جهانی دوم جریان دارد. در این بازی، بازیکنان می‌توانند از هواپیماها و وسایل زمینی مانند جنگنده‌ها، بمب‌افکن‌ها، تانک‌ها، واحد‌های ضدهوایی و تفنگ‌های یک نفره استفاده کنند.

این بروزرسانی، وسایل نقلیه زیادی را به بازی اضافه می‌کند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • تانک M18 هِلکَت آمریکایی-  سریع‌ترین تانک جدید بازی که می‌تواند روی جاده تا ۵۶ مایل در ساعت سرعت بگیرد.
  • Calliope آمریکایی - یک تانک استاندارد شِرمَن با توانایی شلیک توپ‌های ۷۵ میلیمتری
  • T-95 روسی غول پیکر
  • چند هواپیما دریایی بریتانیایی

علاوه بر هواپیماهای جدید، این بروزرسانی همچنین یک مدل جدید در آسیب دیدن هواپیماها را نیز به بازی اضافه می‌کند. این مدل باعث می‌شود تا میزان آسیبی که به هواپیماها وارد می‌شود بر اساس موادی باشد که در ساخت آن‌ها به کار رفته است. همین موضوع باعث می‌شود تا بعضی از هواپیماهای قدرتمند بازی از جهتی دیگر نیز با ارزش شوند.

در آخر، این بروزرسانی سه نقشه نیز با نام‌های نورمَندی، جنگل هورتگِن و برلین ۱۹۴۵ را به بازی اضافه می‌کند. نقشه برلین ۱۹۴۵ شامل ساختمان معروف Reichstag نیز می‌شود. همان ساختمانی که عکس ماندگار و به یادماندی  سربازی در حال تکان دادن پرچم شوروی سابق در فراز آن گرفته شد.

آیا شما هم از بازیکنان این بازی چند نفره و پرطرفدار هستید؟ نظر شما راجع به مضامین اضافه شده به بازی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده