// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Ghost of Tsushima دارای درجه‌ های سختی متفاوتی است

استودیو ساکرپانچ اعلام کرده است که بازی Ghost of Tsushima دارای درجه‌‌های سختی متعددی است.

پس از تریلری که از گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima منتشر شد، بسیاری از طرفداران با خود فکر کردند که مبارزه‌های این بازی تا چه اندازه می‌تواند چالشی و سخت باشد. اخیرا و در قالب مصاحبه‌ای که استودیو ساکرپانچ داشته است، گفته شده که مبارزه‌ در این بازی آسان نخواهد بود و حتی اگر برای یک لحظه مراقب نباشید، ممکن است کشته شوید. در تریلر ۱۸ دقیقه‌ای که از گیم‌پلی این بازی دیدیم، مشاهده کردیم که شخصیت بازی یعنی جین ضربات مهلکی به دشمن می‌زد و آن‌ها را با همان یک یا دو ضربه از پای درمی‌آورد؛ اما باید در نظر داشته باشید که به چه نقاطی ضربه می‌زنید.

Ghost of Tsushima

خوشبختانه این بازی طوری طراحی شده است که برای یک بازیکن حرفه‌ای این سبک و یک تازه‌کار قابل بازی باشد. طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های جیسون کانل، کارگردان خلاق بازی، Ghost of Tsushima دارای گزینه‌های سختی متعددی است که هرکسی بنا به میزان تسلط خود می‌تواند از بین آن‌ها یکی را انتخاب کند. در گذشته و پس از معرفی بازی هم اشاره‌ای به وجود درجه‌های سختی متعدد در این بازی شده بود و حالا هم با این تایید، خبر خوش برای تازه‌کاران به گوش رسید. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های کانل را مطالعه می‌کنید:

قبل از هرچیزی باید بگویم که در این بازی درجه‌های مختلف دشواری داریم. اگر حس می‌کنید بازی برای شما بیش از حد ساده است، می‌توانید کمی آن را چالشی‌تر کنید. اگر هم حس می‌کنید از پس حریفان برنمی‌آیید، می‌توانید گزینه‌ی ساده‌تر را انتخاب کنید. این ویژگی برای جمع‌ کردن تعداد هرچه بیشتر بازیکنان در این بازی تعبیه شده است.

وی صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد:

دور از ذهن نیست اگر در همان ۱۵ دقیقه اول به‌دلیل سختی بازی از ادامه آن ناامید شوید. یک‌چنین اتفاقی برای کسانی که علاقه زیادی به این سبک دارند اما توانایی بالایی ندارند، ناامیدکننده است؛ اما در عین حال ساده بودن بیش از حد نیز برای طرفداران سرسخت و حرفه‌ای این سبک خوشایند نیست.

پیش‌تر در زومجی خواندید که Ghost of Tsushima دارای موارد مخفی و مأموریت‌ های فرعی متعددی است.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده