نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

هنری کویل در جدیدترین DLC بازی Total War: Warhammer 2 حضور دارد

بسته الحاقی جدید Total War: Warhammer 2 با نام Warden and The Paunch، شامل یک کاراکتر براساس شخصیت هنری کویل به‌عنوان یکی از الف‌های بازی خواهد بود.

وقتی هنری کویل (Henry Cavill) اولین‌بار به‌عنوان شخصیت Geralt of Rivia در سریال The Witcher شبکه استریم نتفلیکس ظاهر شد، بسیاری از گیمرها در تطبیق کاراکتر او با شخصیت پردازی دانگ کاکل و CD Projekt RED مشکل داشتند؛ اما می‌توان به جرأت ادعا کرد که عملکرد او فراتر از انتظار و بسیار عالی بود. این بازیگر انگلیسی، بعدها با اظهار نظرات خود در خصوص اینکه «پی سی، بهترین پلتفرم گیمینگ بوده» و اینکه او ترجیح می‌دهد روزهای قرنطینه‌ی خود را با نقاشی مینیاتورهای Warhammer و تجربه بازی Total War بگذراند، بارها در خصوص علایق خود به بازی‌های ویدیویی صحبت کرده است.

به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) نیز جذب اظهارات کویل شده و در جدیدترین بسته الحاقی بازی خود، به نام The Warden and The Paunch اقدام به اضافه کردن شخصیتی براساس او در کمپین Vortex کرده است. اگر به دوست و همراه محافظ بزرگ Tor Yvresse توجه کنید، یک کاراکتر جدید از Loremaster of Hoeth به نام «Cavill» را مشاهده خواهید کرد که براساس اطلاعاتی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، صفات و توانایی‌های جالبی هم برای او در نظر گرفته شده است.

Total War: Warhammer 2

قابلیت‌های «White Wolf» مثبت ۱۵ واحد توان اضافی را برای مقابله با اهداف بزرگ به او اعطا می‌کند که احتمالاً به حرفه‌ی او به‌عنوان یک شکارچی هیولا اشاره دارد. علاوه‌بر این، توانایی «Potion of Toughness» نیز برای او در نظر گرفته شده که به وضوح به توانایی‌های شخصیت گرالت اشاره دارد. ضمن اینکه قابلیت «Advocate» با اعطا کردن مثبت ۳ واحد توان اضافی به‌عنوان یک پاداش بلاعوض به ساکنین محلی، با متن توضیحاتی که به حمایت و پشتیبانی او از عموم حکایت دارد، به احتمال زیاد در ستایش عملکرد کویل در حمایت از طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی به‌دلیل گسترش ویروس کرونا افزوده شده است.

ریچارد آلدریج (Richard Aldridge) کارگردان بازی Warhammer II در خصوص این شخصیت می‌گوید:

شخصاً هیچ چیزی را لذت‌بخش‌تر از ورود Warhammer به دنیای واقعی نمی‌دانم و مانند بسیاری از طرفداران از نقاشی مینیاتورها در خانه لذت زیادی می‌برم. لذا وقتی دیدم که خود آقای کویل از علاقه‌ی زیاد خود به تجربه Total War: Warhammer و نقاشی مدل‌های آن در اوقات فراغت خود صحبت می‌کند، فکر کردم که شاید جالب باشد به یک نحوی او را در بازی دخیل کنیم. ما قبلاً هم سابقه‌ی چنین کارهایی را با توسعه‌دهندگان مختلف داشته‌ایم. شما حتی می‌توانید خود من را هم در بازی پیدا کنید.

Total War: Warhammer 2

از طرفی با نزدیک شدن زمان عرضه بسته Warden and the Paunch، به نظر می‌رسید که زمان کاملاً مناسبی برای اضافه کردن هنری در بازی است. ضمن اینکه چه چیزی بهتر از داشتن شخصیت او به‌عنوان یکی از کاراکترهای Loremaster of Hoeth که به همراه یک سری مشخصات و قابلیت‌هایی که به‌طور ویژه برای او طراحی شده، تجربه کمپین جدید به‌عنوان Eltharion را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

بسته الحاقی Warden and The Paunch از تاریخ ۲۱ می (اول خرداد) با قیمت عادی ۸.۹۹ دلار و البته ۱۰٪ تخفیف قابل دریافت است. این DLC، دو فرمانده جدید را برای نژادهای Greenskins و High Elves اضافه می‌کند. فرمانده ارک‌ها که Grom the Paunch نام دارد، به حملات بزرگ به قاره Ulthuan، محل زندگی الف‌های بالایی مشهور است. فرمانده جدید الف‌ها نیز که Eltharion, Prince of Yvresse نام دارد، به‌ عنوان اصلی‌ترین رقیب Grom شناخته می‌شود که از شهر Yvresse محافظت می‌کند و سوار بر گریفون معروف خود Stormwing، بر آسمان این شهر حکومت می‌کند.


منبع pcgamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده