// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Final Fantasy 14 را به صورت رایگان از فروشگاه پلی استیشن دریافت کنید

علاقه‌مندان به بازی‌های MMO و نقش آفرینی، می‌توانند بازی Final Fantasy XIV را به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی استیشن دریافت کنند. 

در میان آثار MMO و نقش آفرینی بازار، بازی Final Fantasy XIV را می‌توان یکی از بهترین‌ها دانست که تابه‌امروز سه بسته الحاقی برای آن عرضه شده است. هر یک از این بسته الحاقی‌ها محتویات و داستانی جدید را در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اگر از علاقه‌مندان به مجموعه فاینال فانتزی و بازی‌های MMO هستید، باید بدانید که Final Fantasy XIV Online روی فروشگاه پلی استیشن برای مدت محدودی رایگان شده است. کاربران آمریکا، استرالیا، فرانسه و بریتانیا می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن و صفحه Final Fantasy XIV Online - Starter Edition، نسبت‌به دریافت رایگان بازی اقدام کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که نسخه استارتر ادیشن، همان نسخه اصلی بازی است که بازیکنان می‌توانند از ابتدا تا انتهای داستان را تجربه کنند. ازاین‌رو با نسخه Trial موجود در فروشگاه پلی‌استیشن متفاوت است. دراین‌میان اشاره کنم که بازی Final Fnatasy 14 Online تنها تا تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۶ مِی) رایگان است و با دریافت آن، برای همیشه در فهرست بازی‌های شما باقی خواهد ماند. همچنین این نسخه دارای تایم کارت ۳۰ روزه به‌صورت رایگان است.

به‌عبارتی بازیکنان پس از فعال کردن Final Fantasy 14 روی حساب خود، به مدت ۳۰ روز می‌توانند آن را رایگان تجربه کنند و پس از گذشت یک ماه، باید تایم کارت بازی را خریداری کنید تا بتوانید تجربه خود را ادامه دهید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Final Fantasy XIV Online تا قبل از این پیشنهاد در فروشگاه پلی‌استیشن، با قیمت ۲۰ دلار به‌فروش می‌رسید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده