نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

پلاتینیوم گیمز: تیم سازنده Bayonetta 3 «سخت مشغول ساخت بازی است»

هیدکی کامیا یک بار دیگر به هواداران اطمینان داده و چیزی به‌عنوان لغو روند ساخت Bayonetta 3 مطرح نبوده و فرایند توسعه آن «همچنان سخت در جریان است».

از زمان معرفی بازی Bayonetta 3 در سال ۲۰۱۷ اطلاعات بسیار کمی از روند پیشرفت پروژه در اختیار مخاطبان قرار گرفته و اکثر موارد آن، به تأیید ادامه داشتن جریان ساخت آن توسط توسعه‌دهندگان پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) محدود می‌شود. حالا هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) یک بار دیگر به تکرار اظهارات خود در خصوص روند خوبِ پیشرفت پروژه پرداخته است.

کامیا در مصاحبه اخیر خود با وبسایت VGC، اعلام کرده که فرایند ساخت این بازی به هیچ عنوان لغو نشده است. کامیا با اشاره به اینکه پلاتینیوم گیمز همچنان به سخت مشغول ساخت قسمت سوم از مجموعه Bayonetta است، اظهار دارد که مردم باید هرگونه نگرانی در خصوص احتمال کنسل شدن روند ساخت این بازی را رد کرده و «فوراً دور بیندازند».

من شخصاً در توییتر فعالیت دارم و همین دلیل هم هر روز پیام‌ها و کامنت‌های زیادی را در این خصوص مشاهده می‌کنم. البته خوشحالم که هنوز هم گمانه زنی‌ها و اظهار نظرات در خصوص این بازی وجود دارد؛ چرا که این اتفاق، میزان اهمیتی را که هواداران برای این پروژه قائل هستند نشان می‌دهد. اما چیزی که دوست داشتم به آن اشاره کنم به پیام‌ها و نظراتی مربوط می‌شود که احتمال لغو شدن روند ساخت بازی را مطرح می‌کنند.

Hideki Kamiya

من می‌خواستم به هواداران اطمینان بدهم باید هرگون نگرانی در خصوص لغو فرایند ساخت Bayonetta 3 را رد کرده و فوراً دور بیندازند؛ چرا که هم همچنان به سختی مشغول تکمیل روند ساخت آن هستیم و به هیچ وجه چیزی به‌عنوان لغو پروژه مطرح نبوده است. خواهش می‌کنم که همچنان منتظر بمانید!

توسعه‌دهندگان پلاتینیوم گیمز، در طول‌ ماه‌های گذشته، بارها در خصوص ادامه یافتن فرایند تولید Bayonetta 3 به هواداران اطمینان خاطر داده‌اند. در ماه دسامبر (آذرماه) سال گذشته میلادی بود که کامیا در این خصوص اظهار کرده بود: «روند توسعه بازی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد». درست یک ماه بعد از این اظهارات، بار دیگر به این موضوع اشاره می‌شود. بعد از آن و حدوداً دو ماه قبل بود که آتسوشی اینابا رئیس استودیو نیز این صحبت‌ها را تکرار کرد.

هنوز مشخص نیست که بالاخره چه زمانی پلاتینیوم و نینتندو تصمیم به اشتراک اطلاعات مربوط‌به روند پیشرفت بازی با مخاطبان خواهند گرفت؛ اما چیزی که هم‌اکنون می‌توان با قطعیت در مورد آن سخن گفت، ادامه جریان فعال توسعه و تولید محتوای این بازی در استودیوی مذکور است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده