نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

هیدکی کامیا: توسعه بازی Bayonetta 3 به خوبی در حال پیشرفت است

هیدکی کامیا، تهیه‌کننده بازی Bayonetta 3 در جواب به سوالات طرفداران در توییتر از پیشرفت عالی روند توسعه این بازی خبر داده است.

از زمان معرفی بازی Bayonetta 3 در مراسم The Game Awards 2017، اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است. در حال حاضر از جزییات این بازی اکشن هیچ اطلاعی در دست نداریم. استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) نیز مدام از پیشرفت خوب روند توسعه این بازی خبر می‌دهد. حال دوباره این استودیو خبر پیشرفت عالی توسعه این بازی را اعلام کرده است.

هیدکی کامیا، تهیه‌کننده بازی Bayonetta 3، اخیراً در توییتر خود به سوال‌های مربوط به اخبار توسعه این بازی، واکنش نشان داده است. او در پاسخ این سوال‌ها اعلام کرد: «روند توسعه این بازی، پیشرفت واقعاً خوبی داشته است.»

این پاسخ اطلاعات چندانی از روند ساخت بازی Bayonetta 3 در اختیار ما قرار نمی‌دهد. استودیوی پلاتینیوم گیمز، درباره انتشار اخبار پیرامون این بازی، بسیار سخت‌گیرانه عمل کرده، به‌طوری‌که تاکنون هیچ خبری از مراحل توسعه این بازی منتشر نشده است. امیدوار هستیم که نینتندو، قبل از تمام شدن صبر طرفداران این مجموعه، تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کند.

 تاکنون تاریخ انتشاری برای بازی Bayonetta 3 مشخص نشده است ولی این بازی به‌صورت رسمی در انحصار کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده