// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

کراس پلی به نسخه Xbox One و PS4 بازی Hunt: Shodown اضافه شد

استودیو کرایتک اعلام کرده است که درکنار عرضه آپدیت 1.3 بازی Hunt: Showdown برای کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، ویژگی کراس پلی هم به بازی اضافه شده است.

کراس‌پلی را می‌توان یکی از مفید‌ترین ویژگی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که بدون درنظر گرفتن پلتفرمی که بازی مورد علاقه خود را روی آن خریداری کرده‌اید، درکنار دوستان خود به تجربه‌ی بازی مشغول شوید. وجود این مورد جدا از بازی‌های آنلاین، می‌تواند تاثیر مثبتی روی بازی‌های کوآپ محور هم داشته باشد. 

در گذشته آپدیت 1.3 بازی Hunt: Showdown در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفته بود و در جریان آن شاهد اضافه شدن کاراکتر Redneck درکنار بازه زمانی غروب خورشید به بازی و محتویات مثل اضافه شدن هوش مصنوعی Dr. Grunt بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی 1.3 هم‌اکنون در دسترس کاربران پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان هم قرار گرفته است. همچنین استودیو کرایتک، سازنده Hunt: Showdown، اعلام کرده است که کاربران کنسولی، می‌توانند از ویژگی کراس‌پلی هم استفاده کنند.

زمانی‌که به‌صورت تصادفی قصد دارید با سایر بازیکن‌ها وارد یک تیم شوید، ویژگی کراس‌پلی درنظر گرفته می‌شود و امکان دارد با بازیکنانی وارد یک تیم شوید که بازی را روی پلتفرم شما خریداری نکرده باشند. زمانی‌که هم‌تیمی شما، پلتفرم مشابهی داشته باشد، آیکون کنترلر را درکنار اسم او مشاهده می‌کنید. این در حالی است که اگر هم‌تیمی شما از یک پلتفرم دیگر استفاده کند، آیکون کنسول مورد نظر کنار اسم او ظاهر می‌شود.

متاسفانه ویژگی کراس‌پلی برای بخش فرستادن دعوت‌‌نامه جهت بازی کردن برای دوستان درنظر گرفته نشده است و احتمال می‌رود در آینده نزدیک هم شاهد اعمال کراس‌پلی روی این بخش باشیم. نظر شما کاربران زومجی در مورد Hunt: Showdown چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن لذت می‌برید؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده