// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Ghost of Tsushima دارای موارد مخفی و ماموریت‌ های فرعی متعددی است

نیت فاکس، کارگردان Ghost of  Tsushima، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که بازی دارای مأموریت‌های مخفی بسیاری است که در جهان بازی قرار داده شده‌اند.

Ghost of Tsushima یک بازی جهان باز است و کاربران انتظاری که از یک محصول جهان باز دارند، این است که طراحی آن به‌گونه‌ای باشد که مدام در گوشه‌وکنار آن سرگرم باشند. به‌عبارتی تیم سازنده از مأموریت‌های مخفی جذابی درکنار مواردی استفاده کند که ارزش گشت‌وگذار در محیط‌های Ghost of Tsushima را بالا ببرد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، نیت فاکس، کارگردان Ghost of Tsushima، به‌تازگی با سایت IGN مصاحبه‌ای را انجام داده و در مورد جهان Ghost of Tsushima توضیحاتی را ارائه کرده است. نیت فاکس قبلا گفته بود که Ghost of Tsushima از نظر محیطی، بزرگ‌ترین ساخته ساکر پانچ (Sucker Punch) به‌حساب می‌آید. ازاین‌رو محتویات قرار داده شده در بازی اهمیت بالایی دارند. نیت فاکس دراین‌باره اعلام کرده که بازیکنان با گشت‌وگذار در جهان بازی می‌توانند آیتم‌های مخفی، راز و رمزهای داستانی و مأموریت‌های فرعی متعددی را مشاهده کنند.

به‌عبارتی اگر درکنار داستان اصلی، به‌گشت‌وگذار در جهان بازی هم بپردازید، با مأموریت‌های فرعی و موارد مخفی و داستانی مختلفی روبه‌رو خواهید شد. نیت فاکس دراین‌باره می‌گوید:

چیزی که در دمو بازی مشاهده کردید، بخشی از یک فعالیت فرعی در بازی بود و ربطی به داستان اصلی نداشت. مغول‌ها در گوشه‌وکنار نقشه بازی مشاهده می‌شوند و بخش اصلی، تبدیل شدن جین از یک سامورای به یک شبح در گذر زمان است. درکنار این مورد، با کاراکترهایی روبه‌رو می‌شوید که سعی دارند در این جهان زنده بمانند و هرکدام داستان‌هایی دارند که جدا از داستان اصلی بازی است. این چیزی است که بدنه بازی بر اساس آن توسعه یافته است.

بازیکنان با گشت‌وگذار در جهان بازی و انجام کارهای فرعی مختلف، می‌توانند قوی‌تر از حالتی شوند که فقط به مراحل اصلی تکیه کنند. کنجکاوی شما در جهان بازی باعث می‌شود تا تجربیات متنوع‌تری را کسب کنید و به آیتم‌ها و موارد داستانی مخفی مختلفی دست پیدا کنید. این دلیلی است که ما از علامت‌گذاری در بازی خود استفاده نکردیم. ما می‌خواهیم شما در سوشیما گم شوید و زمانی‌که برای مثال به یک تپه رسیدید، صدای پرنده‌ای را می‌شنوید و باعث می‌شود تا او را دنبال کنید. 

ازاین‌رو مدام به‌سراغ موارد مختلفی خواهید رفت و ما ابزار و آزادی عمل کاملی را در این راستا در اختیار شما قرار داده‌ایم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۷ جولای) روی پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول Ghost of Tsushima هم می‌توان‌به بازدید بالای ویدیو منتشر شده در رویداد State of Play اشاره کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده