نویسنده: رضا اسکندری
// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

ریمستر بازی Tony Hawk's Pro Skater در زمان عرضه پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت

ریمستر بازی Tony Hawk’s Pro Skater در زمان عرضه، بدون خرید درون برنامه‌ایی خواهد بود و ممکن است قابلیت کراس پلی در آن وجود داشته باشد.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Tony Hawk’s Pro Skater در زمان عرضه با محتویات کامل نسخه‌ی قدیمی آن در دسترس خریداران خواهد بود و هیچگونه خرید درون‌ برنامه‌ای در آن وجود نخواهد داشت؛ هرچند محتویات آینده‌ی آن ممکن است شامل خرید‌های درون برنامه‌ای باشند. اطلاعاتی درباره‌ی محتویات بعد از عرضه‌ی این بازی، در دسترس نیست ولی جن اونیل، رئیس بخش توسعه‌دهندگان شرکت Vicarious Visions در صحبتی کوتاه با GameSpot گفت:

این نسخه‌های بازسازی شده در ابتدا شامل خرید‌های درون برنامه‌ایی نخواهند بود ولی اگر بازیکنان درخواست محتویات بیشتری را داشته باشند، ممکن است محتویاتی ازطریق خرید‌های درون برنامه‌ای در اختیار آن‌ها قرار دهیم. تمام امکانات و محتویات بازی، با عرضه‌ی آن در دسترس است؛ با برنامه‌ای برای کسب درآمد در زمان عرضه‌ی بازی‌ها نداریم.

اونیل همچنین درباره‌ی قابلیت کراس پلی (که هنوز تایید نشده است) گفت:

این ایده به هیچ عنوان یک ایده‌ی دور از ذهن نیست، وقتی که به زمان درستی برسیم، اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار خواهیم داد.

Tony Hawk Pro Skater

اکتیویژن به‌تازگی یک فهرست کامل از موسیقی‌های متن این بازی به‌صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار داده است که می‌توانید با مراجعه به سایت آن‌‌‌ها فهرست را پیدا کرده و به موسیقی‌های متن بازی گوش دهید.

در این مقاله شما می‌توانید علاوه‌بر تماشای تریلر نسخه‌ ریسمتر این بازی، تفاوت گرافیکی نسخه‌ی بازسازی شده‌ را با بازی قدیمی مقایسه کنید. نسخه‌‌ی ریمستر بازی‌های Tony Hawk’s Pro Skater در تاریخ ۱۴ شهریور (۴سپتامبر) برای کنسول‌های پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان و همچنین برای کامپیوتر‌‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده