نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

یکی از اعضای قدیمی Kojima Productions بعد از ۲۰ سال از این استودیو جدا می‌شود

شایعاتی مبنی بر جدایی Ken-Ichiro Imaizumi، از اعضای کهنه‌کار و مؤسسین استودیوی کوجیما پروداکشن و پیوستن او به شرکت Tencent در اروپا مطرح شده است.

براساس گزارش وبسایت VGC، ظاهراً تهیه‌کننده کهنه‌کار بازی Metal Gear Solid اواخر سال گذشته بعد از گذشت ۲۰ سال راه خود را با هیدئو کوجیما جدا کرده است. کن-ایچیرو ایمایزومی، از اعضای تیم نظارت بر پروژه Death Stranding بوده و روی تمامی قسمت‌های Metal Gear Solid از زمان عرضه‌ی Sons of Liberty در سال ۲۰۰۱ کار کرده است.

Ken-Ichiro Imaizumi

نه کوجیما و نه ایمایزومی در خصوص دلیل این جدایی هیچگونه اظهارنظر عمومی را منتشر نکردند اما ظاهراً عضو قدیمی استودیوی کوجیما پروداکشن (Kojima Productions) به هولدینگ بزرگ Tencent در دفتر آمستردام پیوسته است.

کوجیما پروداکشن، به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی Death Stranding اخیراً با همکاری یک شرکت تکنولوژی آلمانی به نام Acronym، لباس ویژه‌ی J1A-GTKP را طراحی کرده‌اند. این لباس که می‌توان آن‌را نوعی کاپشن Techwear دانست (پوشش‌هایی که در این سال‌ها محبوبیت زیادی به‌دست آورده‌اند و ویژگی‌هایی مثل ضد آب بودن و قابلیت حمل گجت‌های متعدد را دارند)، توسط طراحی به‌نام ارلسون هیو تولید شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، این لباس با قیمت ۱۹۰۰ دلار به‌صورت محدود عرضه می‌شود. ظاهراً با وجود قیمت بالای این محصول، تقریباً تمامی موجودی شرکت به سرعت به فروش رسیده است.

J1A-GTKP

اگر چهره‌ی شخصی که به‌عنوان مدل این لباس را بر تن کرده آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که یکی از شخصیت‌های فرعی بازی دث استرندینگ براساس ظاهر او طراحی شده بود. اگر بازی را تجربه کرده باشید احتمالاً با چهره‌ی او آشنا هستید.

بعد از انتشار بازی Death Stranding اظهارات متعددی از سوی هیدئو کوجیما مبنی بر تماشای فیلم‌های ترسناک و تصمیم او برای ساخت «ترسناک‌ترین بازی ممکن» مطرح شد. وی در توییتی که ازطریق اکانت شخصی خود منتشر شده بود، اقرار کرده بود که در حین توسعه P.T، مشغول تماشای فیلم ترسناک The Eye بوده اما به‌دلیل «ترسناک بودن بیش از حد این فیلم»، قادر به اتمام آن نبوده است. او همچنین اظهار داشته که تصویر روی جلد این فیلم برای او به قدری ترسناک بوده که تنها خود دیسک را اجاره کرده بود. P.T تیزر قابل بازی مشهور کوجیما است که ظاهراً معرفی مخفیانه‌ای برای بازی جدید Silent Hills، جدیدترین قسمت از مجموعه Silent Hill بوده است.

اخیراً هم شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی بازی Silent Hills به‌عنوان انحصاری بزرگ پلی ‌استیشن 5 مطرح شده بود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده