نویسنده: تیم زومجی
// دوشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بهترین ماشین‌های اسباب بازی کنترلی که می‌توان در ایران خرید

اگر به دنبال خرید ماشین‌های اسباب بازی کنترل از راه دور هستید، با زومجی همراه باشید تا بهترین گزینه‌های موجود در ایران را معرفی کنیم.

یکی از سرگرمی‌هایی که فارغ از بحث سن و سال افراد زیادی به آن علاقه دارند، ماشین‌ها یا کلا تجهیزات کنترل از راه دور هستند که به اقتضای سن و سلیقه، افراد زیادی به سراغ آن‌ها می‌روند. در این بین ماشین‌های کنترل از راه دور، تنوع بسیار بالایی دارند و برای سرگرم کردن کودکان کم سن و سال گرفته یا حتی به‌عنوان یک وسیله تفریحی برای افراد بزرگسال هم مورد استقبال قرار می‌گیرند. از این رو تصمیم گرفتیم تا در این مطلب، راهنمای خرید ماشین‌های کنترلی را در بازه‌های قیمتی مختلف برای شما آماده کنیم تا بتوانید به‌عنوان هدیه برای دیگران یا برای سرگرمی شخصی، از بین آن‌ها انتخاب کنید:

ماشین کنترلی Stunt

ماشین اسباب بازی کنترلی مدل Stunt

همانطور که اشاره کردیم یکی از کاربرد‌های ماشین‌های کنترل از راه دور سرگرمی کودکان کم سن و سال است و خب ماشین اسباب بازی کنترلی مدل Stunt برای این منظور گزینه خیلی خوبی است که قیمت مناسبی هم دارد. این ماشین که البته برگرفته از مدلی واقعی نیست و صرفا ظاهری کودک‌پسند دارد، مخصوصا با داشتن چراغ‌هایی که روشن و خاموش می‌شوند می‌تواند برای کودکان هیجان‌انگیز باشد. یکی از مواردی که پیش از خرید این ماشین باید به آن توجه داشته باشید، نیاز به ۴ باتری برای خود ماشین و ۲ باتری هم برای کنترلر است که پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان و برای صرفه‌جویی در هزینه، از باتری‌های قابل شارژ استفاده کنید.

ماشین کنترلی Kailexing

ماشین کنترلی تبدیل شونده Kailexing

قطعا اگر علاقه‌مند سینما باشید، سری فیلم‌های ترنسفورمز را تماشا کرده‌اید که یکی از ویژگی‌های معروف آن حضور ربات‌های جنگجوی تبدیل‌شونده است؛ ربات‌هایی که می‌توانند به یک ماشین پرسرعت تغییر شکل بدهند. حال اگر خودتان یا فرزندتان علاقه زیادی به این فیلم‌ها دارد، ماشین کنترلی تبدیل شونده Kailexing پیشنهاد خرید بسیار ایده‌آلی است. ماشین کنترلی موجود در این محصول، دقیقا مثل یکی از ربات‌های ترنسفورمز قابلیت تبدیل به یک ربات را هم دارد و این کار از طریق ریموت کنترل آن صورت می‌گیرد. در واقع این اسباب‌بازی هم حکم یک ماشین کنترل از راه دور را دارد و هم اینکه می‌توان آن را به ربات تبدیل کرد و حرکت داد.

ماشین کنترلی بنز

ماشین بازی کنترلی کلاسیک وینتیج کار مدل Mercedes Benz 500k 1935

ماشین‌های کلاسیک همیشه طرفداران زیادی دارند و حتی افرادی که به جمع کردن ماکت ماشین‌ها علاقه دارند، معمولا سراغ چنین محصولاتی می‌روند. ماشین بازی کنترلی کلاسیک وینتیج کار مدل Mercedes Benz 500k 1935 یک گزینه مناسب برای افرادی است که به ماشین‌های کلاسیک علاقه دارند و همانطور که از اسمش هم می‌توان فهمید، بر اساس یک نمونه واقعی از ماشین‌های کلاسیک مرسدس بنز طراحی شده و مقیاس آن هم ۱:۲۰ است. این محصول با استفاده از یک ریموت که طراحی ساده‌ای هم دارد، هدایت می‌شود و حتی اگر به‌دید یک ماشین کنترلی هم به آن نگاه نکنید، طراحی خوب آن ماشین را به گزینه مناسبی برای دکور تبدیل می‌کند.

ماشین کنترلی آفرود

ماشین بازی کنترلی طرح آفرود مدل K1-6371-CH-1

گروه دیگری از ماشین‌های اسباب‌بازی که بسیار محبوب هستند، ماشین‌های آفرود به‌حساب می‌آیند و در این گروه ماشین بازی کنترلی طرح آفرود مدل K1-6371-CH-1 گزینه‌ای با قیمت قابل قبول است. این محصول که در آن از بدنه پلاستیکی مقاوم و همینطور چهار کمک‌فنر با عملکردی شبیه به کمک فنر ماشین‌های واقعی استفاده شده، مقاومت بالا و قابل قبولی دارد و می‌توانید در فضا‌های بیرون خانه هم تا حد زیادی رویش حساب کنید. مزیت مهم دیگر این ماشین که ۲۰ سانتی‌متر طول دارد، شارژی بودن خودِ ماشین است که از طریق کابل USB موجود در جعبه شارژ می‌شود. البته برای ریموت آن که حالتی تفنگی دارد، نیاز به ۲ باتری قلمی خواهید داشت.

ماشین کنترلی ریلی

ماشین بازی کنترلی Speed Rail Car کد t3312

هرچند ماشین‌های کنترلی اسباب‌بازی‌هایی معمولا تک‌نفره به‌حساب می‌آیند، اما گزینه‌های ریلی و مسابقه‌ای را هم می‌توان در گروه این نوع سرگرمی قرار دارد. ماشین بازی کنترلی Speed Rail Car کد t3312 یکی از همین نوع اسباب بازی‌ها است که مخصوصا اگر دو فرزند دارید یا می‌خواهید خودتان با فرزندتان مشغول بازی شوید، گزینه بسیار مناسبی است. این محصول از یک طرف به لطف داشتن ریل‌های مختلف که خودتان باید آن‌ها را کنار هم بچینید، جالب است و ویژگی اصلی آن هم که امکان مسابقه دادن دو نفر با استفاده از ماشین‌هایی است که روی این ریل‌ها قرار می‌گیرند. این محصول همچنین نیازی به باتری ندارد و کنترل‌های آن به‌صورت سیمی به ریل‌ها و کلِ اسباب بازی‌ها هم از طریق یک آداپتور به برق شهری وصل می‌شود.

ماشین کنترلی بتمن

ماشین کنترلی متل مدل Bat Tanque

علاقه به ابرقهرمان‌ها و شخصیت‌هایی مثل بتمن، کودک و بزرگ نمی‌شناسد و افراد زیادی طرفدار این کاراکتر‌ها هستند. اگر شما هم جزو این دسته هستید یا کودکی دارید که شدیدا به بتمن علاقه دارد، ماشین کنترلی متل مدل Bat Tanque گزینه خرید بسیار خوبی برای‌تان خواهد بود. این محصول در واقع الهام‌گرفته از ماشین بتمن در فیلم The Dark Knight Rises است و با مقیاس ۱:۳۲ نسبت به مدل اصلی طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این ماشین ریموت کنترل ساده آن است که باعث می‌شود کودکان هم خیلی راحت بتوانند از آن استفاده کنند. 

ماشین بازی کنترلی Lamborghini

ماشین بازی کنترلی Lamborghini مدل Sport Racer

اجازه بدهید پس از معرفی مدل‌های مختلف، به‌سراغ ماشینی اسپورت برویم که مخصوصا اگر به‌دنبال محصولی با ابعاد نسبتا بزرگ هستید، گزینه بسیار مناسبی است. این ماشین کنترلی که بر اساس ماشینی از لامبورگینی و با مقایسه ۱:۸ طراحی شده است، ۶۰ سانتی‌متر طول و ۱۲۰۰ گرم وزن دارد. جدا از ظاهر زیبا، ریموت کنترلر این محصول امکان هدایت بسیار راحت ماشین را فراهم می‌کند و حتی قادر خواهید بود با تنظیم چرخ‌های جلوی ماشین، کمی آن را شخصی‌سازی هم بکنید. در نظر داشته باشید که این محصول مخصوص افراد بالای ۶ سال طراحی شده و شاید برای کودکان زیر این سن گزینه مناسبی نباشد.

ماشین کنترلی BMW

ماشین بازی کنترلی راستار مدل BMW M3 Steering Wheel

ماشین پیشنهادی بعدی، برگرفته از BMW M3 طراحی شده است و ریموت کنترل آن هم شبیه به یک فرمان است که حس بهتری در حین کنترل ماشین به‌تان خواهد داد. این ماشین که طول ۳۵ سانتی‌متری دارد و در مقیاس ۱:۱۴ طراحی شده است، از ویژگی‌هایی چون جنس بدنه بسیار خوب و رنگ‌آمیزی با جلای بالا بهره می‌برد. همچنین در ساخت این ماشین از کمک فنر‌های مقاومی هم استفاده شده که باعث می‌شود در برخورد با موانع مختلف طول عمر بالایی را شاهد باشیم؛ هرچند که نباید انتظار عملکردی مثل ماشین‌های آفرود را داشته باشیم. ماشین بازی کنترلی راستار مدل BMW M3 Steering Wheel همچنین ویژگی‌هایی چون چراغ‌های عقب و جلو با امکان روشن و خاموش شدن هم دارد که ظاهر بهتری به آن می‌بخشند.

ماشین کنترلی آتش نشانی

ماشین بازی کنترلی دبل ای مدل Mercedes Benz Antos Fire Truck

کودکان معمولا در سنین پایین، علاقه زیادی به مشاغلی چون پلیس، آتش‌نشان و ... دارند و اگر شما هم چنین فرزندی دارید، ماشین بازی کنترلی دبل ای مدل Mercedes Benz Antos Fire Truck یک هدیه عالی برای وی خواهد بود. این ماشین که بر اساس ماشین‌های آتش‌نشانی مرسدس بنز طراحی شده است، ویژگی‌های بسیار زیادی جدا از صرفا کنترلی بودن دارد و می‌تواند برای مدت زمان خیلی طولانی سرگرمی مناسبی برای فرزند شما باشد. ریموت کنترل این ماشین، ۱۱ کلید مختلف دارد که وظایف مختلفی مثل شبیه‌سازی پمپ ماشین، حرکت دادن نردبان آن و ... را انجام می‌دهند.

ماشین کنترلی جیپ

ماشین بازی کنترلی کوبی مدل Jeep Wrangler 21920

ماشین‌های جیپ همیشه در ایران محبوبیت زیادی داشته‌اند و ماشین بازی کنترلی کوبی مدل Jeep Wrangler 21920 هم کاملا برای این افراد ایده‌آل خواهد بود. این ماشین کنترلی، حالتی دومنظوره دارد؛ چرا که پیش از آنکه بتوانید کنترل ماشین را برعهده بگیرید، می‌توانید با استفاده از قطعات جداشدنی آن، ماشین را با حوصله و مثل کنار هم قرار دادن تکه‌های یک پازل شخصا بسازید و بعد از تکمیل شدن، مثل یک ماشین کنترلی لذت هدایت آن را بچشید. در نظر داشته باشید که این ماشین همچنین به دو شیوه قابل هدایت است؛ اول هدایت از طریق ریموت کنترل خود ماشین که با باتری کار می‌کند و دوم استفاده از فناوری بلوتوث گوشی‌ها و تبلت‌ها. در مجموع ماشین بازی کنترلی کوبی مدل Jeep Wrangler 21920 که برای افراد بالای ۸ سال مناسب است، ماشینی با ظاهر جذاب و کارایی مناسب است. 

ماشین کنترلی فرمول یک

ماشین کنترلی مدل 6643

ماشین بعدی، برای عاشقان مسابقات F1 است. این ماشین که ۴۵ سانتی‌متر طول دارد، از یک باتری شارژی بهره می‌برد و ریموت آن هم از یک باتری کتابی استفاده می‌کند که داخل جعبه موجود است. ویژگی اصلی ماشین کنترلی مدل 6643 سرعت و شتاب بالای آن است که همین امر در کنار ظاهر، حس یک ماشین فرمول یک را به کاربر القا می‌کند. ریموت کنترل این محصول همچنین هدایت‌پذیری خوبی برای آن به‌ارمغان می‌آورد و خیلی راحت می‌توانید ماشین را به شکلی که می‌خواهید کنترل کنید. همچنین داخل جعبه این محصول ۴ چرخ اضافی هم قرار دارند تا در صورت خراب شدن چرخ‌ها، بتوانید آن‌ها را خودتان عوض کنید. 

ماشین کنترلی آف رود

ماشین کنترلی دبلیو ال تویز مدل 18629

آخرین ماشین پیشنهادی ما برای خرید هم ماشین کنترلی دبلیو ال تویز مدل 18629 است که بازهم برای علاقه‌مندان به ماشین‌های آفرود بسیار مناسب خواهد بود. نکته‌ای که در ساخت این محصول توجه زیادی به آن شده، عمر و دوام بالا بوده است و به همین دلیل هم به‌لطف قطعات با‌کیفیت استفاده‌شده، این ماشین برای استفاده در محیط‌های بیرونی مناسب است. همچنین داشتن ۶ چرخ تعادل خوبی به این ماشین می‌بخشد و ریموت آن که بُردی حدود ۸۰ متر دارد، عامل دیگری است که اجازه می‌دهد از فاصله دور هم ماشین خودتان را هدایت کنید و حتی چراغ‌های LED هم برای این ماشین در نظر گرفته شده‌اند تا حتی در شب هم بتوان آن را هدایت کرد.

در نهایت نظر شما در مورد ماشین‌های معرفی‌شده چیست؟ آیا پیشنهاد دیگری دارید که آن را با ما و کاربران دیگر به‌اشتراک بگذارید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده