// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ رویداد سالگرد بازی Overwatch اعلام شد

شرکت بلیزارد اینترتینمنت به‌تازگی اعلام کرده است که رویداد سالگرد بازی Overwatch در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با نزدیک شدن به سالگرد عرضه Overwatch، شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر اورواچ، رویداد سالگرد آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از رویداد و آیتم‌های تزئینی جدید Overwatch استفاده کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش حساب کاربری توییتر Overwatch اعلام کرد است که در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه (۱۹ مِی) رویداد سالگرد بازی Overwatch در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا چهارمین سالگرد عرضه بازی را درکنار کاربران جشن بگیرند. همچنین این رویداد تا ۲۰ خرداد ماه (۹ ژوئن) در دسترس است. ازاین‌رو تقریبا سه هفته فرصت دارید تا حالت جدید بازی را تجربه کنید و آیتم‌های تزئینی مخصوص سالگرد بازی را هم به‌دست بیاورید.

همچنین به‌نظر می‌رسد حساب کاربری توییتر اورواچ سعی دارد به‌صورت روزانه با انتشار ویدیوهای کوتاه، اسکین‌های لجندری چهارمین سالگرد بازی را به‌نمایش بگذارد. تابدین‌لحظه از اسکین‌های لجندری اش، رودهاگ و ریپر رونمایی شده است. در زیر می‌توانید ویدیو اسکین‌‌های رودهاگ و ریپر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران قادر به دریافت آیتم‌های تزئینی رویدادهای سالگرد سال‌های گذشته هم خواهند بود.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده