// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

ریسپاون: نسخه جدید Titanfall در دست ساخت نیست

وینس زامپلا در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که در حال حاضر نسخه جدیدی از Titanfall در دست ساخت نیست.

آینده مجموعه Titanfall روزبه‌روز تاریک‌تر می‌شود و کاربران زیادی دوست دارند که استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، نسخه جدید این بازی را توسعه دهد. بااینکه نسخه دوم بازی از نظر تجاری کمتر از حد انتظار الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر Titanfall 2، ظاهر شد، اما باوجود موفقیت Apex Legends، انتظار می‌رفت که شاهد معرفی نسخه جدید تایتان فال باشیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، وینس زامپلا، مدیرعامل ریسپاون و رئیس استودیو DICE LA، در مصاحبه اخیر خود با IGN در مورد تایتان فال صحبت کرده است. او اشاره کرده که در حال حاضر نسخه جدید این مجموعه در دست ساخت نیست. وینس زامپلا دراین‌باره می‌گوید: 

فعلا پروژه‌ای در این رابطه در دست ساخت نیست، اما همیشه به‌عنوان یک گزینه وجود دارد.

زامپلا در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که امیدوار است در آینده شاهد بازگشت این مجموعه باشیم و او برای رسیدن به این نقطه تلاش خواهد کرد. وینس زامپلا در ادامه صحبت‌های خود افزود:

هم‌اکنون بعضی از المان‌های داستانی بازی را مشاهده می‌کنید [ازطریق اسطوره شناسی ایپکس لجندز]. از برخی نقطه نظرات، به‌شخصه دوست دارم که شاهد بازگشت مجدد تایتان فال باشیم. اگر بتوانم این کار را ممکن کنم، آن را مشاهده خواهیم کرد.

بااین‌حال شایعاتی در گذشته منتشر شده بود از اینکه در آینده شاهد نسخه سوم تایتان فال خواهیم بود. همچنین در سال ۲۰۱۹ الکترونیک آرتز اعلام کرد یک نسخه از Titanfall در دست ساخت است و وینس زامپلا هم در آن زمان مواردی را دراین‌باره منتشر کرد. این در حالی است که اخبار مختلفی هم از ساخته نشدن نسخه سوم تایتان فال منتشر شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده