// چهار شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

الکترونیک آرتز Titanfall 3 را فراموش نکرده است

بلیک یورگنسن در گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز اعلام کرده است که آن‌ها Titanfall 3 را فراموش نکرده‌اند، اما فعلا تمرکز خود را روی Apex Legends گذاشته‌اند.

پس از عرضه بازی Apex Legends، استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده ایپکس لجندز، تمرکز خود را روی این بازی بتل رویال گذاشت. این در حالی است که عده‌ای از کاربران همچنان خواهان ساخته شدن Titanfall 3 هستند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)،‌ در جریان گزارش مالی سه‌ماه اخیر این شرکت اعلام کرده که آن‌ها Titanfall 3 را فراموش نکرده‌اند، اما فعلا تمرکز خود را روی ایپکس لجندز گذاشته‌اند. یورگنسن دراین‌باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم که تیم روی بازی Apex Legends تمرکز داشته باشد، زیرا فرصت‌های مختلفی را در آن می‌بینیم. ازاین‌رو نمی‌توانم بگویم چه‌زمانی بازی Titanfall 3 ساخته می‌شود، این تایتان فال یک مجموعه بزرگ است و قاطعانه می‌گویم که آن را فراموش نکرده‌ایم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد Apex Legends افزود:

ما به ایپکس لجندز به چشم یک بازی تیراندازی سالانه نگاه می‌کنیم و برنامه داریم که آن را به یک تجارت ۱۰ ساله تبدیل کنیم. ما برای محتویاتی که استودیو ریسپاون برای این بازی درنظر گرفته است، هیجان‌زده هستیم. 

در انتها بلیک یورگنسن صحبت‌هایی را در مورد عملکرد لایو سرویس‌های بازی‌های الکترونیک آرتز ارائه داده است؛ اینکه عملکرد این لایو سرویس بازی‌های این شرکت بیش از حد انتظار آن‌ها بوده است.

نتایج موفق گزارش مالی ما نشان می‌‌دهد که لایو سرویس‌های بازی‌های اصلی ما عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. عملکرد لایو سرویس‌های آلتیمیت تیم، The Sims 4 و فیفا آنلاین بالاتر از حد انتظار ما بوده است. ما روی بازی‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنیم که در طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرند و کاربران بتوانند تجربه‌ی عمیقی را کسب کنند. این کار باعث رشد درآمد و موفقیت شرکت در گزارش‌ مالی‌های خود تا انتهای سال مالی می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده