// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۸

Valorant در ماه اخیر ۳۳۴ میلیون ساعت تماشا شده است

به‌تازگی اعلام شده است که بازی رقابتی Valorant روی شبکه توییچ ۳۳۴ میلیون ساعت تماشا شده و رکورد جدیدی را از آن خود کرده است.

Valorant، نام بازی آنلاین تیراندازی شرکت رایت گیمز (Riot Games) است که درجریان آن بازیکنان به‌صورت پنج‌به‌پنج به‌رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در اوایل ماه آوریل بود که بتای خصوصی بازی Valorant در دسترس قرار گرفت. تنها راهی که علاقه‌مندان می‌توانند ازطریق آن بتای خصوصی این بازی را کسب کنند، تماشای بازی سایر بازیکنان Valorant در شبکه توییچ است. این همکاری باعث شده تا میزان بازدیدکنندگان شبکه توییچ و بازی Valorant، روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، وبسایت گیم‌اینداستری با جمع‌آوری داده‌های مختلف متوجه شده است که Valorant در یک ماه گذشته توانسته است به رکورد جدیدی دست پیدا کند. در میان پلتفرم‌های استریم که به‌خاطر ویروس کرونا بازدید از آن‌ها رشد چشم‌گیری داشته است، توییچ در ماه آوریل نسبت‌به همین بازه زمانی در سال گذشته، ۹۹ درصد رشد بیننده داشته است. سرویس استریم آمازون ۱.۵ میلیارد ساعت در ماه آوریل بیننده داشته است. 

نکته‌ی جالب این است که بازی Valorant به‌تنهایی ۳۳۴ میلیون ساعت در توییچ تماشا شده است. به‌عبارتی ۲۲ درصد از آمار استریم شبکه توییچ در ماه آوریل، مختص‌به بازی Valorant است. جدا از توییچ، سایر شبکه‌های استریم مثل YouTube Gaming هم رشد چشم‌گیری داشته‌اند. این پلتفرم استریم در ماه آوریل ۴۶۱ میلیون بیننده داشته است که رشد ۶۵ درصدی نسبت‌به همین بازه زمانی در سال گذشته را نشان می‌دهد. Facebook Gaming هم ۲۹۱ میلیون بیننده داشته است که رشد بسیار خوب ۲۳۸ درصدی آن را نشان می‌دهد. 

نسخه‌ی بتای خصوصی بازی Valorant هم‌اکنون در دسترس کاربران پی سی است و تا پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ Valorant هنوز برای کنسول‌ها تایید نشده است، اما رایت گیمز در آینده این کار را انجام خواهد داد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده