نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

طراح جلوه‌ های ویژه‌ سری Battlefield به تیم سازنده‌ Metroid Prime 4 پیوست

طراح جلوه‌های ویژه‌ی سری بازی‌های Battlefield به استودیوی سازنده‌ی بازی Metroid Prime 4 یعنی رترو استودیو پیوست.

مدت زمان زیادی از معرفی بازی Metroid Prime 4 می‌گذرد اما مدت طولانی‌ای است که نه نینتندو (Nintendo) و نه سازنده‌ی این بازی یعنی رترو استودیو (Retro Studio) خبر رسمی تازه‌ای را درباره‌ی این بازی منتشر نکرده‌اند. معرفی این بازی هم طی روند بسیار ساده‌ای انجام شد و فقط لوگوی متروید پرایم 4 روی صفحه به نمایش در آمد. تاکنون هیچ‌گونه نمایشی هم از این بازی پخش نشده است. بااین‌حال می‌دانیم که روند تولید این بازی همچنان به خوبی پیش می‌رود. رترو استودیو در ماه‌های اخیر، به‌دنبال استخدام افراد جدیدی بوده و اخیرا آن‌ها توانسته‌اند افراد جدیدی را در تیم خود به کار بگیرند.

ایدد مورالز یکی از افرادی است که به‌تازگی وارد این تیم شده؛ او که با عنوان طراح ارشد جلوه‌های ویژه وارد رترو استودیو شده، پیش‌تر روی بازی‌های بسیاری کار کرده است. طبق آنچه در پروفایل او در LinkedIn به نمایش در آمده، مورالز در استودیوی EA Dice و Visceral Games تجربه‌ی کار دارد. او همچنین پیش از این در شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment) مشغول به کار بود. او همچنین در وبسایت شخصی‌اش برخی بازی‌هایی که روی آن‌ها کار کرده است را معرفی کرده که در میان آن‌ها می‌توان به بتلفیلد 5 (Battlefield 5) و بتلفیلد هاردلاین (Battlefield Hardline) اشاره کرد. زمانی‌که او در Visceral مشغول به کار بود، روی پروژه‌ی کنسل‌شده‌ی استار وارز به کارگردانی ایمی هنینگ با نام رمزی Ragtag هم کار کرده بود اما متاسفانه این پروژه هیچ‌وقت در دسترس بازیکنان قرار نگرفت. او همچنین در مدت حضورش در شرکت بلیزارد هم روی یک نسخه‌ی کنسل شده‌ی شوتر اول شخص از سری بازی استارکرفت کار کرده بود.

البته این اولین‌بار نیست که یکی از اعضای EA Dice به رترو استودیو می‌آید. مورالز در استودیوی جدید به جانی لانگستت ملحق شد؛ کسی که او هم پیش‌تر در Dice فعالیت می‌کرد و در ابتدای سال جاری میلادی به‌عنوان کارگردان هنری به رترو پیوست.

بازی متروید پرایم ۴ درحال حاضر روند تولید را طی می‌کند تا برای کنسول نینتندو سوییچ راهی بازار شود. این بازی هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد اما اینکه اخبار تازه‌ای درباره‌ی روند تولید آن به گوشمان می‌رسد، بسیار امیدوار کننده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی چیست؟ آیا شما هم از طرفداران سری Metroid Prime هستید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده