// جمعه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

Destiny 2 برای پلی استیش 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد

حساب کاربری توییتر بانجی به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Destiny 2 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم عرضه می‌شود.

بازی Destiny 2 از زمان عرضه تابه‌امروز محتویات متنوعی را در قالب یک لایو سرویس در اختیار کاربران خود قرار داده است. همچنین پس از جدایی بانجی (Bungie)، سازنده و ناشر Destiny 2، از اکتیویژن (Activision) آن‌ها بسته الحاقی شدوکیپ را در اختیار کاربران خود قرار دادند. بااین‌حال هنوز داستان‌های نگفته بسیاری در جهان دستینی 2 وجود دارد و باید ببینیم که بانجی به چه نحو آن‌ها را روایت می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شب گذشته حساب کاربری توییتر ایکس باکس ویدیو بسیار کوتاهی را از استودیوهایی منتشر کرد که بازی‌های خود را برای ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهند کرد. حساب کاربری توییتر بانجی هم در جواب به این توییت به‌صورت رسمی اعلام کرد که Destiny 2 برای کنسول‌های نسل بعد هم عرضه می‌شود. به‌عبارتی کاربران ایکس‌باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 می‌توانند روی پلتفرم مورد علاقه خود دستینی 2 را تجربه کنند.

تنها سوالی که این وسط باقی می‌ماند، این است که دستینی 2 به چه شکل در اختیار کاربران نسل نهم قرار می‌گیرد؟ آیا شاهد عرضه مجدد آن هستیم یا اینکه ازطریق ویژگی Backward Compatibility در دسترس قرار می‌گیرد؟ نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟  


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده