نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

ویروس کرونا باعث تعطیلی موقت استودیو Bungie شد

مسئولان Bungie برای حفظ سلامت کارمندان خود اقدام به بستن استودیو کردند.

به‌نظر می‌رسد اخبار پیرامون ویروس کرونا و ارتباط آن با دنیای بازی تمامی ندارد و در جدیدترین مورد، مطلع شدیم که دفاتر کاری استودیو بانجی (Bungie) به‌خاطر شیوع گسترده‌ی کوید 19 به‌طور موقت تعطیل شده‌اند.

بانجی این قضیه را در سایت رسمی خود اعلام کرده و خبر از بسته‌شدن استودیوی خود داده است؛ موضوعی که علت آن به گسترش آمار مبتلایان به ویروس در آمریکا و مناطقی چون سیاتل برمی‌گردد که دفتر مرکزی بانجی هم در آن‌جا قرار دارد. هدف از این تعطیلی موقت، حفظ سلامت کارکنان بانجی و پیش‌گیری از مبتلا شدن آن‌ها به این ویروس خطرناک است و البته این قضیه به‌معنای تعطیلی کامل استودیو نخواهد بود، بلکه کارمندان ازطریق دورکاری به انجام وظایف خود ادامه می‌دهند و بانجی برای فراهم شدن شرایط این کار، از چند هفته قبل به فکر چنین چیزی بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است. در بخشی از بیانیه‌ی این شرکت می‌خوانیم:

درعین‌حال که سلامتی و ایمنی اعضای بانجی بیشترین اهمیت را برای ما دارد ولی با بسته شدن درهای استودیو، کار بانجی به پایان نمی‌رسد و از آنجایی که ما اهمیت زیادی برای ادامه‌ی فعالیت‌های خود و پشتیبانی از بازی‌ها قائل هستیم، این کار ازطریق دورکاری دنبال خواهد شد.

طرفداران دستینی 2 (Destiny 2) هم نباید بابت پشتیبانی از این بازی نگران باشند، چرا که بانجی از ادامه‌ی پشتیبانی از این اثر و برقرار بودن برنامه‌های قبلی برای عرضه‌ی Season of the Worthy و Trials of Osiris به‌ترتیب در روزهای ۱۰ و ۱۳ مارس (۲۰ و ۲۳ اسفند) خبر داده است.

در بخش دیگری از بیانیه‌ی خالق هیلو (Halo) هم به این نکته اشاره شده که مدت زمان تعطیلی استودیوهای بانجی مشخص نیست و همه‌چیز بستگی به خطرات پیرامون ویروس کرونا دارد؛ به‌طوری‌که اگر مشکلات ناشی از ویروس کاهش پیدا کند و منطقه‌ی موردنظر به آرامش بیشتری برسد، کارمندان بانجی هم به دفاتر کاری خود بازخواهند گشت. بانجی در پایان این صحبت‌ها هم به مخاطبان خود می‌گوید:

همیشه سالم و سلامت باشید و از خود مراقبت کنید. شما را در فضای آنلاین ملاقات خواهیم کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده