نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲

دموی بازی Life is Strange 2 را از طریق استریم بدون نیاز به دانلود فایلی روی پی سی تجربه کنید

استودیوی اسکوئر انیکس، ناشر بازی Life is Strange 2، اعلام کرد که یک نسخه دمو از این بازی به‌صورت استریم و بدون نیاز به نصب فایل خاصی دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

سال ۲۰۱۸ فصل دوم و دنباله یکی از درگیرکننده‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های ویدویی توسط استودیوی Dontnod Entertainment روانه بازار گردید. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Life is Strange 2 همانند نسخه اول خود به‌صورت اپیزودی در پنج قسمت روانه بازار شده است.

محور اصلی داستان بازی Life is Strange 2 درباره دو برادر به نام‌های سن و دنیل دیاز ساخته شده است؛ دو برادری که پس از به‌هم ریخته شدن اوضاع زندگی‌شان، در حال از سرگذراندن سفری بدون تجهیزات برای یافتن خانواده خود از این سو به آن سوی کشور مکزیک هستند.

اگر تا امروز به‌هر دلیلی فرصت تجربه کردن نسخه دوم این مجموه دوست‌داشتنی را پیدا نکرده‌اید، اصلا نگران نباشید؛ چراکه باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده در تازه‌ترین اقدام خود یک نسخه دمو و آزمایشی بدون نیاز به نصب فایل خاصی تنها از طربق استریم برای کاربان پلتفرم پی سی تدارک دیده است.

استودیوی اسکوئر انیکس، ناشر بازی Life is Strange 2، در گزارشی اعلام کرد که از امروز یک نسخه دمویی از بازی برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است و این افراد می‌توانند بدون نیاز به دانلود و نصب فایلی، تنها از طریق مرورگر خود آن را تجربه کنند.

معمولا نسخه‌های آزمایشی بازی‌ها نیز برای اجرا شدن همانند نسخه اصلی خود به نصب یک فایل احتیاج دارند، اما این ترفند تیم سازنده که در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید به‌راحتی وارد دنیای بازی شوید، می‌تواند تاثیر زیادی روی تعداد کاربران Life is Strange 2 داشته باشد.

پس درصورتی که بازی Life is Strange 2 را تا الان تجربه نکرده‌ و به‌دنبال یک داستانی زیبا هستید، تنها کافی است وارد سایت رسمی بازی شده و از بخش استریم نسخه دمو، آن را به‌راحتی بازی کنید.

اگر بازی Life is Strange 2 را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و خاطرات خود از این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده