نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰

بازی Life is Strange 3 احتمالا با داستان و شخصیت های جدید ساخته می‌شود

استودیو Dontnod Entertainment از احتمال ساخت Life is Strange 3 با داستان و کاراکترهای متفاوتی خبر می‌دهد.

دونت ناد اینترتینمنت در مصاحبه با وبسایت GameSpot در رابطه با احتمال ساخت بازی Life is Strange 3 توضیحاتی را ارائه کرده است. جین لوکانو و میشل کوچ از توسعه‌دهندگان مجموعه بازی‌های Life is Strange در رابطه با داستان و کاراکترهای این بازی، از احتمال اعمال تغییرات کلی در موضوع و شخصیت‌های بازی Life is Strange 3 می‌گویند. میشل کوچ، کارگردان بازی Life is Strange 2 در ادامه می‌گید:

شخصاً ترجیح می‌دهم که داستان جدیدی برای این بازی نگارش شود. البته که امتیاز Life is Strange به اسکوئر انیکس تعلق دارد و این تصمیم توسط آن‌ها اتخاذ خواهد شد.

کانو و کوچ در ادامه به تحقیقات گسترده‌ی خود در زمان تدوین دیالوگ‌های Sean و Daniel، دو کاراکتر اصلی بازی Life is Strange 2 اشاره کرده و باتوجه‌به عدم دسترسی به منابع فرهنگی مورد نیاز برای شکل دادن به ساختار بازی Life is Strange 2، این بازی را در مقایسه با نسخه‌ی اول این مجموعه، چالش دشوارتری توصیف می‌کنند. درواقع آن‌ها مجبور بودند تا با تمرکز روی تحقیق و گفت‌وگو با مردم، داستان‌های این بازی را آماده کنند.

تیم سازنده در استودیو Dontnod بعد از ارائه‌ی توضیحاتی در رابطه با فرایند ساخت نسخه‌ی دوم بازی‌های Life is Strange، از علاقه‌ی خود برای عرضه‌ی این مجموعه در پلتفرم نینتندو سوییچ خبر می‌دهند. آن‌ها تأکید می‌کنند که این تصمیم کاملاً به سیاست‌های اسکوئر انیکس بستگی داشته و از اختیارات آن‌ها خارج است. کوچ در ادامه اضافه می‌کند:

وقتی که حدود چهار سال پیش، روند ساخت این بازی را شروع کردیم، از ابتدای کار به داستان بزرگ این بازی فکر می‌کردیم. درواقع تمامی اتفاقاتی که در طول این پنج اپیزود برای برادران داستان ما رخ می‌دهند، تقریباً از همان ابتدای شروع کار نوشته شده بودند. اما طبیعتاً وقتی یک بازی در مسیر توسعه قرار می‌گیرد، تغییرات و تطبیق‌های اجتناب ناپذیری در طول این فرایند ایجاد می‌شوند. گاهی اوقات بحث مشکلات تولید را داشتیم که مجبور بودیم طول داستان یک اپیزود را کاهش داده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنیم. درکنار این موارد، ما باید به نحوه‌ی بازخورد مخاطبان نیز توجه کرده و از پیشنهاد‌ها و انتقادات آن‌ها استفاده می‌کردیم. البته فکر نمی‌کنم که این موضوعات در کلیت داستان فصل دوم تغییر ایجاد کرده باشند اما مطمئناً در برخی از تصمیمات کوچکتر ما مؤثر بودند.

تمامی پنج اپیزود بازی Life is Strange 2 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده