نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

مسابقات EVO 2020 به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد

درحالیکه تمام برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری مسابقات EVO 2020 در تابستان انجام شده بود، اما باتوجه به شیوع ویروس کرونا این دوره از مسابقات قرار است تنها به‌صورت آنلاین برگزار شود.

مسابقات EVO را می‌توان مهم‌ترین مسابقات Esports برای بازی‌های مبارزه‌ای دانست که تابستان هرسال برگزار می‌شود. تا پیش از شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری مسابقات EVO 2020 در لاس وگاس امریکا ریخته شده بود؛ تاجایی که اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حتی چندی پیش فهرست بازی‌های این دوره نیز منتشر شد.

متاسفانه اما این ویروس عجیب به‌نظر می‌رسد دوباره قربانی جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی گرفته است؛ چراکه باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، نام مسابقات EVO 2020 نیز به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس COVID-19، در فهرست لغوشدگان قرار گرفته است. بااستناد به توییت منتشر شده توسط تیم برگزاری این مسابقات، قرار است پول تمام بلیط‌های خریداری شده و همچنین هتل به مردم بازگردانده شود. جالب است درحالیکه بسیاری از فعالیت‌های جامعه امریکا به‌ شکل معمول ازسر گرفته شده‌اند، اما گویا هنوز برگزاری مراسم و مسابقه بزرگی که جمعیت قابل توجهی را دور هم جمع می‌کند، میسر نشده است.

البته خبر خوشحال کننده این است که تیم برگزاری مسابقات EVO در تلاش است تا جهت حفظ روح و زنده نگه‌داشتن این رویداد، مسابقات آنلاینی در تابستان امسال برگزار کند. علی‌رغم اینکه تا این لحظه جزییات زیادی از نحوه برگزاری و همچنین فهرست بازی‌های این رویداد دیجیتالی اعلام نشده، اما باتوجه به اطلاعات منتشر شده، علاقه‌مندان می‌توانند هفته آینده برای ثبت نام جهت حضور در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

تا پیش از این اتفاق، رویداد EVO 2020 قرار بود در تاریخ ۱۰ مرداد ماه ۹۹ (۳۱ جولای) به‌مدت دو روز در ماندلا بِی لس آنجلس برگزار شود و حضور آثار محبوبی چون Dragon Ball FighterZ، بازی Super Smash Bros. Ultimate و Marvel vs. Capcom 2 هیجان مردم و شرکت‌کنندگان برای شروع این مسابقات را بیش‌از پیش کرده بود.

در صنعت بازی‌های ویدویی علاوه‌بر EVO 2020 تا امروز شاهد لغو رویدادهای بزرگی مثل GDC، مراسم E3 و همچنین گیمزکام نیز بوده‌ایم. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده تیم برگزار کننده EVO چه تدابیری برای برگزاری یک مسابقه ایده‌آل و باکیفیت به‌صورت آنلاین می‌اندیشند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده