// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

مسابقات MSI 2020 بازی League of Legends به خاطر ویروس کرونا لغو شد

جان نیدام، رئیس کل بخش Esports رایت گیمز، اعلام کرده است که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، تورنومنت جهانی MSI 2020 بازی League of Legends لغو شده است.

تابه‌امروز شیوع ویروس کرونا روی خیلی از رویدادهای گیمینگ تاثیر گذاشته و باعث لغو آن‌ها شده است. چند ماه پیش بود که رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر League of Legends، مسابقات فصل بهار Esports این بازی را تغییر داد تا نکات ایمنی در شرایط فعلی حفظ شود. همچنین اعلام شده بود که مسابقات جهانی MSI 2020 بازی League of Legends به ماه جولای موکول خواهد شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جان نیدام، رئیس کل بخش esports رایت گیمز، در وبسایت Lol Esports اعلام کرده که مسابقات جهانی MSI 2020 بازی League of Legends به‌خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده است. رویداد MSI هرسال به‌عنوان یک رویداد نیم فصل مسابقات esports بازی League of Legends برترین تیم‌های فصل بهار را به رقابت با یکدیگر مشغول می‌کرد. این در حالی است که هم‌اکنون مسابقات جهانی MSI لغو شده است تا به دومین رویداد سالانه Esports بازی League of Legends (اشاره به رویداد لغو شده Rift Rivals) بپیوندد که در سال جاری شاهد آن‌ها نخواهیم بود.

جان نیدام دراین‌باره می‌گوید:

باتوجه‌به روشی که برای مسابقات خود درنظر گرفته بودیم، به‌نظر نمی‌رسد که تاثیرات رخ داده به‌خاطر ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده برای مسافرت و تجمع‌های اجتماعی تا زمان برگزاری تورنومنت MSI در ماه جولای (سه تیر ماه تا ۲۹ تیر ماه) کاهش چشم‌گیری داشته باشد. باوجود مدل فعلی برگزاری مسابقات و لیگ‌ها و تیم‌های منطقه‌ای، دولت محلی، مقامات بهداشتی و سهام‌داران، تصمیم سختی گرفتیم که مسابقات جهانی MSI 2020 را لغو کنیم. ما معتقدیم که این تصمیم لازم بود تا سلامت بازیکنان، تیم‌ها، کادر فنی، هواداران و رسانه را تضمین کنیم.

با وجود لغو رویداد MSI 2020، رایت گیمز تمرکز خود را روی مسابقات جهانی Worlds می‌گذارد که با این خبر، به تنها تورنومنت جهانی League of Legends در سال جاری میلادی تبدیل شده است. جان نیدام در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ما متعهد هستیم تا بزرگ‌ترین رویداد جهانی را که مناسب ۱۰ سالگی ورزش ما است، در کشور چین برگزار کنیم. در حالی که باید در برنامه‌ریزی‌های خود سریع باشیم، مشتاق هستیم که هر چیزی را که در مورد League of Legends دوست داریم، در Worlds 2020 جشن بگیریم.

با لغو رویداد MSI 2020، تغییراتی هم در تیم‌های اعزامی به Worlds 2020 اعمال شده است. ازاین‌رو دو منطقه برتر esports بازی League of Legends که چین و اروپا هستند، به‌جای سه تیم، چهار تیم را به مسابقات جهانی Worlds 2020 اعزام خواهند کرد. آمریکا و کره همچنان سه تیم را اعزام خواهند کرد و ویتنام، دو تیم را به Worlds 2020 اعزام می‌کند. در نهایت تعداد تیم‌های حضور یافته در مسابقات ۲۴ تیم خواهد بود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده