// جمعه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۸

فیل اسپنسر: ایکس باکس سری ایکس در زمان تعیین شده عرضه می‌شود؛ احتمال تاخیر بازی‌ها وجود دارد

فیلم اسپنسر در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که کنسول ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات عرضه می‌شود، اما احتمال دارد شاهد تاخیر عرضه بازی‌ها باشیم. 

با شروع ویروس کرونا و همه‌گیر شدن آن، کاربران به این فکر فرو رفتند که کنسول‌های نسل نهم دیرتر از زمان اعلام شده عرضه خواهند شد. این در حالی است که مایکروسافت، به عرضه کنسول خود در زمان تعیین شده اعتماد کامل دارد و از آن کاملا مطمئن است، اما این حس در قبال بازی‌های انحصاری، کمی نامعلوم است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در مصاحبه اخیر خود با CNBC اعلام کرده است که ایکس باکس سری ایکس در زمان تعیین شده عرضه می‌شود، اما عرضه دقیق بازی‌های انحصاری نامعلوم است، زیرا استودیوهای بازیسازی همچنان به قوانین قرار داده شده برای آن‌ها در خصوص کارکردن به‌صورت دورکاری، پای‌بند هستند. فیل اسپنسر دراین‌باره می‌گوید:

در حالت کلی، من فکر می‌کنم دقیقا در نقطه‌ای قرار داریم که درگذشته فکر می‌کردیم باید قرار داشته باشیم. من می‌گویم که نامشخص‌ترین چیز در حال حاضر، تولید بازی‌ها است. امروزه تولید بازی یک فعالیت حوزه سرگرمی با مقیاس بالا است. بسیاری از مردم دور یکدیگر جمع می‌شوند تا یک بازی را توسعه دهند و Assetهای آن را آماده کنند. 

اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که اگر پروسه تولید بازی‌های عقب‌تر از چیزی قرار بگیرد که برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده است، احتمال تاخیر خورد آن‌ها وجود دارد. به‌عبارتی مایکروسافت زمانی این کار (تاخیر یک بازی) را انجام می‌دهد که لازم و ضروری باشد و زمانی‌که بازی‌ها آماده نیستند، به تیم سازنده فشار وارد نمی‌کند. 

بزرگ‌ترین بازی انحصاری روز عرضه ایکس‌باکس سری ایکس تابه‌امروز، Halo: Infinite است که در گذشته استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)،‌ سازنده هیلو اینفینیت، اعلام کرده بود که با شرایط کنونی و دورکاری، موانع را از سر راه خود برداشته‌اند، اما باید متوجه محدودیت‌ها باشند؛ زیرا احتمال دارد شرایط به‌جای بهتر شدن، بدتر شود. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ مایکروسافت هفته آینده در جریان برنامه اینساید ایکس باکس، تعدادی از بازی‌های Xbox Series X را نمایش می‌‌دهد


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده