نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

بسته الحاقی Swamps of Corsus بازی Remnant: From the Ashes برای پی سی منتشر شد

اولین بسته الحاقی بازی Remnant: From the Ashes با نام Swamps of Corsus برای کامپیوتر منتشر شد.

بازی تیراندازی سوم شخص Remnant: From the Ashes، اولین بسته الحاقی پولی خود را با نام Swamps of Corsus دریافت کرده است. این DLC با قیمت ۹.۹۹ دلار برای پلتفرم پی‌ سی منتشر شده که شامل بازسازی بخش Corsus، حالت Survival Mode و چند آیتم جدید می‌شود. همچنین بازیکنان می‌توانند Glowing Shardهای جدید را جمع‌آوری کنند و پوسته‌های جایگزین برای زره‌های خود به‌دست آورند.

بخش جدید Corsus در حالت Adventure Mode در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و محتوای داستانی جدیدی را روایت می‌کند. به‌نظر می‌رسد که در این بخش جدید، Cult of Iskal در حال نابودی باتلاق‌ها است و به یک خطر جدی تبدیل شده است. به‌طور طبیعی بازیکنان باید برای متوقف کردن این اتفاق، ملکه (Queen) را نابود کنند. در این مسیر سیاهچاله‌ها، باس‌ها و سلاح‌های جدیدی نیز تعبیه شده‌اند. ولی بهترین بخش این بسته الحاقی، اضافه شدن حالت Survival Mode بوده است.

در این بخش، بازیکنان همراه‌با چند آیتم و یک اسلحه Repeater Pistol وارد حالت دشواری می‌شوند. بازیکنان در این حالت باید به‌صورت تصادفی به مناطق مختلفی سفر کنند و با دشمنان سرسخت‌تری روبه‌رو شوند تا بتوانند زره جدید و اسلحه‌های بهتری پیدا کنند. گرچه اگر بازیکن در این حالت بمیرد، باید دوباره از ابتدا این بخش را آغاز کند.

بسته الحاقی Swamps of Corsus در تاریخ ۱۵ خرداد برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان نیز منتشر خواهد شد. بازیکنانی که از قبل این بازی را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند باندل بازی را که شامل این DLC نیز می‌شود، به قسمت ۴۴.۹۹ خریداری کنند. این باندل برای پلتفرم‌های کنسولی در ماه خرداد در دسترس قرار خواهد گرفت.

 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده