نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

گیم اسپات رویداد خیریه ای با نام Play For All برگزار می‌کند

در واکنش به عدم برگزاری نمایشگاه E3 2020 به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، وبسایت خبری گیم اسپات درحال تدارک برای برگزاری رویداد ویژه‌ای به‌نام Play for All است.

این روزها نقطه مشترک تمام مردم جهان چیزی نیست جز ویروس کرونا؛ ویروسی که در ابتدا در شهر ووهان چین متولد شد و به‌سرعت خود را به تک‌تک شهرها و کشورهای جهان صادر کرد. متاسفانه این ویروس عجیب علاوه‌بر اینکه بسیاری از مردم جهان را به کام مرگ کشانده، روی کسب‌وکار و صنعت نیز تاثیر منفی فراوانی به‌جا گذاشته است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا زمان عرضه بسیاری از بازی‌ها با تاخیر مواجهه شده‌ و نمایشگا‌ه‌های بزرگ این صنعت ازجمله E3 که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است را مجبور به لغو و عدم برگزاری کرده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، وبسایت خبری گیم اسپات (Gamespot) در تازه‌ترین اقدام خود اعلام کرد که به‌زودی رویداد ویژه‌ای به‌نام Play for All به‌عنوان جایگزینی برای نمایشگاه E3 2020 برگزار می‌کند. این تصمیم گیم اسپات درحالی اتخاذ شده که چند روز پیش IGN نیز مراسمی به‌نام Summer of Gaming را به‌عنوان رویداد آنلاین در واکنش به‌عدم برگزاری E3 معرفی کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، در رویداد آنلاین Play for All درکنار حضور استودیوها و شرکت‌های بزرگ جهت معرفی آثار جدید خود، قرار است برای ریشه‌کن کردن ویروس COVID-19 نیز مبالغی جمع‌آوری شود.

براساس فهرست منتشر شده، بازی‌سازها و ناشرانی که در این مراسم حضور دارند، عبارت‌اند از: CD Projekt Red، بتسدا، 2K Games، گوگل استیدیا، Amazon Games، باندای نامکو، Mythical Games، سگا، Mythical Games، اسکوئر انیکس، Perfect World Entertainment و همچنین Larian Studios.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده رویداد Play for All قرار است در تاریخ نامعلومی در ماه ژوئن برگزار شود. به‌نظر شما چنین رویدادهای جایگزین E3 می‌توانند موفق ظاهر شده و موردتوجه اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی قرار گیرند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده