نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

اطلاعات جدیدی از گیم پلی Ghost of Tsushima به‌زودی منتشر می‌شود

طبق جدیدترین توییت صفحه‌ی رسمی بازی Ghost of Tsushima، به‌زودی شاهد انتشار اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی خواهیم بود.

شب گذشته و تحت تاثیر شایعات به‌شدت زیاد و تقریبا مخربی که پیرامون بازی The Last of Us Part 2 ایجاد شده بود، شرکت سونی بالاخره به سکوت طولانی خود پایان داد و تاریخ انتشار جدید TLOU Part 2 را مشخص کرد. تحت تاثیر این قضیه، تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima هم عقب رفت و دو بازی به‌ترتیب در روزهای ۳۰ خرداد و ۲۷ تیر ماه سال جاری راهی پلی‌ استیشن 4 خواهند شد. البته که استودیو ساکرپانچ، علت تأخیر صورت‌گرفته را «سختی کار خارج از استودیو و تحت‌تاثیر قرنطینه‌ی خانگی» اعلام کرده است.

طی آخرین اخبار بازی،‌ استودیو ساکرپانچ ازطریق پست جدید اکانت توییتر خود مبنی بر اعلام تاریخ انتشار تازه‌ی Ghost of Tsushima به انتشار اطلاعاتی کاملا جدید از گیم‌پلی بازی اشاره کرد. در این متن می‌خوانیم:

همان‌طور که احتمالا خودتان هم می‌دانید، انتشار بازی Ghost of Tsushima به روز ۱۷ جولای (۲۷ تیر) موکول شده است. انتقال فرایند تولید بازی از استودیو به خانه‌ها تحت تاثیر شرایط قرنطینه‌ی خانگی، چالش‌های خاص خودش را بر سر راه تولید بازی قرار داده است اما، زحمات تیم بین‌المللی ما کاری کرده که با اتمام ساخت Ghost of Tsushima فاصله‌ای نداشته باشیم.

باگ‌های اندکی برای حذف کردن باقی مانده و دیگر زمان تکمیل پروژه فرا رسیده است. ما از این فرصت چند هفته‌ای به‌بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد. امیدواریم که همه‌ی شما در خانه‌هایتان بمانید و حالتان خوب باشد. برای رسیدن روزی که گوست آو سوشیما به دست شما برسد نمی‌توانیم صبر کنیم. به‌زودی اطلاعات بسیار زیادی از گیم‌پلی بازی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت!

باتوجه‌به اینکه رویداد E3 هم لغو شده، مشخص نیست که این اطلاعات جدید از گیم‌پلی بازی به‌چه شکلی قرار است در دسترس قرار بگیرد. احتمال می‌رود که در رویداد ویژه‌ی سونی که احتمالا به‌زودی شاهد برگزاری آن باشیم، کنار معرفی پلتفرم نسل بعدی شرکت ژاپنی و بازی‌های خاص آن، مواردی جدید از Ghost of Tsushima را تماشا خواهیم کرد. نکته‌ی مهم اینجا است که این خبر جدید از Ghost of Tsushima به‌طور رسمی از تیم تولید بازی مخابره شده و هرگز شایعه‌ نیست! باید صبر کنیم و ببینیم که چه زمانی، موعد انتشار اطلاعات جدید از گیم‌پلی این اثر به‌شدت مورد انتظار فرا خواهد رسید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده