نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

For the King در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شد

بازی For the King هم‌اکنون روی فروشگاه اپیک گیمز رایگان است؛ بازی Amnesia: The Dark Descent هم قرار است هفته‌ی بعدی به رایگان در دسترس کاربران قرار گیرد.

طبق اعلام فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) بازی For the King قرار است هفته‌ی آینده روی این فروشگاه به‌صورت رایگان در دسترس قرار گیرد. کاربران این فروشگاه می‌توانند تازه‌ترین بازی رایگان این فروشگاه یعنی For the King را تا تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) دریافت کنند و نزد خود نگه دارند.

بازی For the King المان‌های سبک روگ‌لایک را با مبارزات نوبتی ترکیب می‌کند و این مسئله باعث شده هر بار بازی کردن آن با دفعه‌ی قبلی متفاوت باشد. هر رویارویی در این بازی در نوع خود یکتا است و این بازی همچنین از سیستم نقشه‌ها، کوئست‌ها و اتفاقات متغیر پشتیبانی می‌کند. به این معنا که اتفاقات پیش رو، بنا بر شیوه‌ی بازی شما متفاوت خواهند بود.

این بازی هم به صورت تک نفره و آفلاین و هم به‌صورت آنلاین و کو-آپ قابل بازی است. این نسخه همه‌ی بسته‌های الحاقی‌ای که تاکنون برای For the King عرضه شده را نیز درون خود جای داده. بسته‌هایی چون Dungeon Crawl ،Frozen Expanse Adventure ،Gold Rush ،Un-Cooperative Mode ،Into The Deep و سایر دیگر محتویات اضافه. شما می‌توانید در ادامه تریلر این بازی را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هفته‌ی آینده هم قرار است بازی ترسناک اول شخص استودیو Frictional Games به لیست بازی‌های رایگان اپیک گیمز استور اشاره شود. بازی Amnesia: The Dark Descent که در سبک وحشت-بقا (Survival-Horror) ساخته شده، به‌زودی برای کاربران فروشگاه اپیک گیمز رایگان می‌شود. بازی بعدی رایگان این فروشگاه Crashlands نام دارد؛ یک بازی نقش‌آفرینی که از المان‌های اکشن ادونچر بهره می‌برد.

بازی Amnesia: The Dark Descent که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، شما را در نقش مردی به اسم دنیل فرو می‌برد. او که به ناگهان در قلعه‌ای ترسناک و خالی از سکنه بیدار شده، نمی‌تواند چیزی از گذشته‌اش به یاد آورد و شما با گشت و گذار در نقاط مختلف قلعه، بخشی از حافظه‌ی او را بیدار می‌کنید و در خاطراتش شریک می‌شوید. خطرهای بسیاری در این قلعه شخصیت اصلی را تهدید می‌کنند و تنها ابزار شما برای مقابله با آن‌ها این است که فرار کنید یا اینکه پنهان شوید. البته این چالش هم پیش‌رویتان خواهد بود که خطرهای واقعی را از چیزهایی که صرفا ساخته‌ی ذهن شخصیت اصلی هستند تمیز دهید.

Crashlands

بازی Crashlands شما را در نقش یک جابه‌جاکننده‌ی بار قرار می‌دهد که روی سیاره‌ی بیگانگان گیر افتاده. همانطور که مشغول جابه‌جا کردن بسته‌ها هستید، درگیر ماجراهای پرخطر دیگری هم خواهید شد که برای عبور از آن‌ها باید از هوش و ذکاوت خود بهره بگیرید. در این بازی همچنین می‌توانید با یاد گرفتن دستورالعمل‌های ساخت، چیزهای جدید بسازید. بیش از ۵۰۰ آیتم قابل ساختن در بازی وجود دارد که تنوع خوبی به گیم‌پلی آن می‌دهند. شما می‌توانید با دیگر شخصیت‌های بازی دوست شوید، از سیستم پیشرفت نقش‌آفرینی بازی لذت ببرید، از رازها پرده‌برداری کنید و با باس‌های مرگبار و کشنده روبه‌رو شوید. شما همچنین می‌توانید هرچیزی که در بازی می‌بینید را رام کنید و به خدمت خودتان در آورید و برای خودتان روی این سیاره خانه‌ای بنا کنید تا از خطرات آن جان سالم به در ببرید.

شما می‌توانید هفته‌ی آینده این دو بازی را از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید. هفته‌ی پیش دو بازی Just Cause 4 و Wheels of Aurelia بودند که به صورت رایگان در دسترس کاربران اپیک گیمز استور قرار گرفتند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌های رایگان فروشگاه اپیک چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده