// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

Call of Duty جدید احتمالا با محوریت جنگ ویتنام برای پاییز ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

جیسون شرایر به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که نسخه سال جاری میلادی Call of Duty همچنان برای عرضه در پاییز برنامه‌ریزی شده است.

دو بازی Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone به دستاوردهای خوبی دست پیدا کرده‌اند و کاربران زیادی مشغول تجربه‌ی این دو بازی هستند. بااین‌حال با ورود به سال جدید میلادی، باید منتظر یک Call of Duty جدید هم باشیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار کوتاکو، اعلام کرده است که کالاف دیوتی جدید همچنان برای عرضه در پاییز 2020 برنامه‌ریزی شده است. همچنین در گذشته شایعاتی منتشر شده بود حول اینکه نسخه بعدی کالاف دیوتی یک ریبوت برای سری Black Ops به‌حساب می‌آید. 

این در حالی است که جیسون شرایر در ادامه صحبت‌های خود در توییتر و در جواب به کاربران، اعلام کرده است که فکر نمی‌کند این بازی یک ریبوت باشد و همچنان با محوریت ویتنام و اتفاق‌های آن ساخته خواهد شد. بااینکه جیسون شرایر منبع قابل اعتمادی در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید، اما همچنان صحبت‌های او همانند سایر شایعات پیرامون Call of Duty سال 2020 است. ازاین‌رو باید تا معرفی رسمی این بازی توسط اکتیویژن (Activision) منتظر بمانیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا شاهد ریبوت مجموعه بلک آپس خواهیم بود؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده