نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

لباس مخصوص Death Stranding با قیمت ۱۹۰۰ دلار طراحی شد

کوجیما پروداکشنز و شرکت Acronym با همکاری یکدیگر لباس مخصوص بازی Death Stranding را طراحی کرده‌اند.

با گذشت چند ماه از انتشار بازی دث استرندینگ (Death Stranding)، همچنان اخبار و حواشی پیرامون این بازی ادامه دارد و به‌تازگی هم شاهد معرفی لباسی با حال و هوای این اثر بوده‌ایم که کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) و شرکت آلمانی Acronym در طراحی آن با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

J1A-GTKP که می‌توان آن‌را نوعی کاپشن Techwear دانست (پوشش‌هایی که در این سال‌ها محبوبیت زیادی به‌دست آورده‌اند و ویژگی‌هایی مثل ضد آب بودن و قابلیت حمل گجت‌های متعدد را دارند)، توسط طراحی به‌نام ارلسون هیو تولید شده است که اگر بازی دث استرندینگ را تجربه کرده باشید احتمالاً با چهره‌ی او آشنا هستید، چرا که یکی از شخصیت‌های فرعی بازی هیدئو کوجیما براساس ظاهر او طراحی شده بود.

Death Stranding

در نمونه‌ای که به دست مردم می‌رسد، خبری از محفظه‌ی BB و کیف‌های حمل بار نخواهد بود

در حال حاضر از این لباس مخصوص تعداد محدودی تولید شده که همگی هم به فروش رسیده‌اند، آن‌هم با قیمتی معادل ۱۵۰۰ پوند یا حدود ۱۹۰۰ دلار. این پوشش ویژه که در تولید آن از هنر یوجی شینکاوا (طراح و کارگردان هنری آثار کوجیما مثل دث استرندینگ و سری متال گیر سالید) بهره گرفته شده، با تکنولوژی ضد Timefall همراه است که متأسفانه فعلاً نمی‌توان صحت این قضیه را آزمایش کرد و به این بارش‌های مخصوص بازی دث استرندینگ در واقعیت دسترسی نداریم!

بازی دث استرندینگ که اواخر سال ۲۰۱۹ توسط سونی برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود، با بازخوردهای متفاوتی همراه شد و عده‌ای آن‌را به‌عنوان بهترین سال معرفی کردند و عده‌ای هم انتقادات فراوانی نسبت به این اثر کوجیما داشتند؛ بازی‌ای که نسخه‌ی کامپیوتر آن قرار است در تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) توسط 505Games منتشر شود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده