نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

طرفداری تردمیل را به کنترلر PS4 برای تجربه بازی Death Stranding تبدیل کرده است

یک مهندس برق با متصل کردن یک تردمیل به کنترلر کنسول پلی‌استیشن 4 به شبیه سازی تجربه بازی Death Stranding پرداخته است.

یکی از بازیکنان بازی Death Stranding طی اقدام جالبی یک تردمیل را به کنترلر پلی‌استیشن 4 تبدیل کرده تا حین بازی، امکان قدم زدن و ورزش کردن را نیز داشته باشد. الن پن که خود یک مهندس برق است، یک روز تصمیم گرفته تا بالاخره ورزش کردن را شروع کند. اما این‌بار یک ایده‌ی خلاقانه به ذهن او رسیده تا با تبدیل کردن یک تردمیل به یک کنترلر پلی‌استیشن 4، به صورت تجربی در دنیای Death Stranding به قدم زدن بپردازد.

بااین‌که او هنوز برای حرکت دادن زاویه دوربین در بازی باید از استیک سمت راست کنترلر کنسول خود استفاده کند، استیک سمت چپ کنترلر خود را خارج کرده و با استفاده از یک سری قطعات الکترونیکی، سیم‌های آن را به یک تردمیل متصل کرده تا برای قدم زدن و دویدن از آن استفاده کند. البته این توضیح در مقابل کارهایی که او برای این منظور انجام داده بسیار کوتاه و خلاصه‌وار است؛ اما شما می‌توانید در ویدیویی که جنبه‌های مهندسی مراحل انجام این کار را به تصویر می‌کشد، نحوه تبدیل کردن این تردمیل به کنترلر PS4 را تماشا کنید.

با در نظر گرفتن حجم پیاده‌روی و قدم زدن‌هایی که در بازی Death Stranding وجود دارد، انتظار می‌رود که الن پن یک ورزش عالی را در حین انجام این بازی تجربه کند. او حتی از دوستان خود نیز دعوت کرده تا این بازی را روی تردمیل تجربه کنند که در ادامه لحظات جالب و خنده‌داری را به همراه آن‌ها رقم می‌زند.

دانلود از آپارات

شما می‌توانید با مراجعه به کانال یوتیوب الن پن، به سایر کارهای جالب او نیز نگاهی داشته باشید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده