// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲

بازسازی چند سکانس سریال The Office در بازی Animal Crossing: New Horizons

برای طرفدارهای پروپاقرص Animal Crossing: New Horizons این بازی گاهی حکم یک بوم نقاشی برای ادای احترام به آثار محبوب دنیای سینما و تلویزیون را دارد و به‌تازگی لحظاتی از سریال The Office در آن بازآفرینی شده‌اند.

سریال کمدی The Office جایگاه قابل توجهی در ذهن و قلب تعداد بالایی از مخاطب‌های تلویزیون دارد و اصلا عجیب نیست که برخی از طرفدارهای یک بازی ویدیویی بسیار پرفروش نیز جزو افرادِ زندگی‌کرده با بعضی از سکانس‌های کلاسیک آن باشند. وقتی هم که این بازی Animal Crossing: New Horizons از آب دربیاید نیز فرصت بازسازی بامزه‌ی برخی ثانیه‌های به یاد ماندنی سریال در فرمی متفاوت روی نینتندو سوییچ فراهم می‌شود. پس عجیب نیست که می‌بینیم چند روز قبل یکی از طرفدارهای هر دو محصولِ مورد بحث در توئیتر ویدیوهایی از انجام این کار را به اشتراک گذاشته است؛ ویدیوهایی که در آن‌ها مردم محلی جهان بازی Animal Crossing تبدیل به کاراکترهای سریال The Office می‌شوند و محیط پیرامون‌شان هم تا جای ممکن شبیه به آن دفتر کارِ ساده و به یاد ماندنی جلوه می‌کند.

در اولین قدم این طرفدار به سراغ بازسازی سکانس معروف «کمک‌های اولیه‌ی احمقانه‌ی مایکل اسکات» رفته است؛ جایی که او می‌خواست روش‌های بازگرداندن یک بیمار دچارشده به ایست قلبی را روی یک عروسک بدون دست‌وپا تمرین کند. البته که گیمرِ نام‌برده باید برای تمام شخصیت‌ها غیر از مایکل اسکات به استفاده از حیوانات حاضر در جزیره رضایت می‌داد. اما باز هم انتخاب‌های او باتوجه‌به محدودیت گزینه‌های روی میز انقدر جذاب بوده‌اند که تماشای نتیجه‌ی به دست آمده شیرین باشد.

تماشای بادقت این ویدیو از آن جهت سرگرم‌کننده است که طی ثانیه‌هایش سازنده تا جای ممکن قاب‌بندی‌ها و دور یا نزدیک شدن‌های دوربین را هم مثل سریال اصلی پیاده‌سازی می‌کند. او برای نقش عروسک بزرگِ یادگیری کمک‌های اولیه از وِید (Wade)، پنگوئن اهل دِه و برای نقش آموزش‌دهنده‌ی فنون کمک‌های اولیه از فلورا (Flora)، شترمرغ دنیای Animal Crossing استفاده کرده است. خرگوشی به اسم اسنیک (Snake)، کرگدنی به اسم Merengue، شترمرغ دیگری به اسم فیبی (Phoebe) و خرسی به نام نِیت (Nate) هم به ترتیب وظایف ایفای نقش‌های کاراکترهای شناخته‌شده‌تر سکانس یعنی اندی، اسکار، پَم و کوین را داشته‌اند. سکانس بعدی بازسازی‌شده توسط این بازیکن اما لحظه‌ی تبدیل شدن مایکل اسکات به مایکلِ تجربه‌داشته در دنیای خلافکاری (!) را به تصویر می‌کشد؛ همان لحظات خنده‌آوری که با نقش‌آفرینی زیبا و پرجزئیات استیو کارل در سریال شدت ناآشنایی مایکل با محیط‌هایی مثل زندان را بیش‌ازپیش به رخ همه کشیدند.

اگر نخستین بازسازی قرارگرفته در این خبر ما را به یاد خوانندگی ناکارآمد و دیوانه‌وار شخصیت‌های مختلف سریال برای یادگیری روش‌های اعمال کمک‌های اولیه روی بیمار انداخت، سکانس بعدی به شکل هوشمندانه‌ای با استفاده از دستمال پارچه‌ای بسته‌شده به سر کاراکتر اصلی، در فرمی خلاقانه و سرگرم‌کننده دقیقا خاطرات نخستین مواجهه با سکانس تلاش مایکل برای خطرناک و سابقه‌دار جلوه کردن را زنده می‌کند.

درون این سکانس‌ها حتی به طراحی و رنگ‌بندی مبلمان و دیگر عناصر ساده اما کلیدی محیط‌های سریال The Office هم توجه شده است و همین جزئیات آن‌ها را دوست‌داشتنی می‌کنند. راستی اگر به تماشای محتواهای ساخته‌شده در دنیای بازی‌های ویدیویی با محوریت سریال کمدی محبوب و محترم «آفیس» علاقه دارید، حتما از دیدن این ویدیوی ساخته‌شده توسط طرفدارها در بازی Untitled Goose Game نیز لذت می‌برید؛ ویدیویی که در آن غاز معروفِ آن بازی مستقل به دفتر کار شخصیت‌های سریال The Office یورش می‌برد و همه را دیوانه می‌کند!


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده