// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

بازسازی سکانس‌های معروف فیلم‌‌ ها توسط طرفداران Animal Crossing: New Horizons

به‌تازگی طرفداران Animal Crossing: New Horizons با استفاده از قابلیت عکس‌برداری بازی، سکانس‌های فیلم‌های معروف را بازسازی کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار چند روز قبل جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب انیمال کراسینگ با نام Animal Crossing: New Horizons برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد و علاقه‌مندان به این بازی شبیه‌ساز زندگی اجتماعی موفق به تجربه آن شدند. این بازی نمرات بسیار خوبی از منتقدان کسب کرد و تعداد مخاطبان آن هر روز بیشتر می‌شود. در این بازی شما امکانات متعددی در اختیار دارید که یکی از آن‌ها NookPhone نام دارد که درواقع گوشی همراه شما است. با استفاده از دوربین این گوشی شما می‌توانید عکس‌های به‌یادماندنی و منحصربه‌فردی از شخصیت‌ها و محیط بازی بگیرید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. چند وقت پیش بود که کاربران بسیاری در فضای مجازی به بازسازی یکی از صحنه‌های معروف فیلم The Lighthouse پرداختند که در آن از بدشانسی کشتن یک مرغ دریایی گفته می‌شود.

پس از آن بازیکنان دیگری با استفاده از آسمان آبی، گیاهان، تاج‌های گل و لباس‌های بانمکی که در بازی وجود دارد، صحنه‌های فیلم دیگری از شرکت A24 یعنی Midsommar را خلق کرده‌اند که واقعا هم خوب از آب درآمده‌اند! اما ظاهرا داستان به فیلم Midsommar ختم نشده است و برخی از مریدان شخصیت Tom Nook با استفاده از لباس‌ها و تجهیزات درون بازی صحنه‌های دیگر فیلم‌ها را هم بازسازی کرده‌اند. فیلم‌هایی که در آن‌ها Blair Witch شما را در چنگال خود قرار داده است و از سویی دیگر فلورنس پیو با شخصی به فستیوالی در سوئد می‌رود که در آن اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای برای‌شان پیش می‌آید! پس در ادامه با ما همراه باشید با برخی از بهترین سکانس‌های فیلم‌هایی که در بازی Animal Crossing: New Horizon بازسازی شده‌اند.

Midsommar / Animal Crossing: New Horizons

Midsommar / Animal Crossing: New Horizons

Midsommar

اولین تصاویر مربوط‌به فیلم ترسناک Midsommar به کارگردانی آری استر و با بازی فلورنس پیو می‌شود که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. داستان فیلم درباره زوجی است که برای حضور در یک فستیوال محلی تابستانی از آمریکا به روستایی در کشور سوئد مسافرت می‌کنند. جشنی که رویدادهای غیرمنتظره‌ای را برای آن‌ها رقم می‌زند. کاربری به‌نام smackbeth1 تصاویری از شخصیت‌های فیلم را بازی خود بازسازی کرده است که در بالا مشاهده می‌کنید.

Midsommar / Animal Crossing: New Horizons

کاربر دیگری به‌نام elphione تصاویر بازسازی‌شده از فیلم را در حساب توئیتر خود منتشر کرده است که در آن شخصیت‌ها در لباس‌های جشن در حال رقصیدن و شادی کردن هستند.

Midsommar / Animal Crossing: New Horizons

اگر فیلم Midsommar را دیده باشید، به‌لطف Justanant_ حتما متوجه می‌شوید که این تصاویر مربوط‌به کدام صحنه آن است!

The Shining / Animal Crossing: New Horizons

The Shining

اگر از علاقه‌مندان ژانر وحشت باشید، بدون تردید فیلم The Shining استنلی کوبریک را دیده‌اید. فیلمی با هنرنمایی جک نیکلسون که در جریان آن خانواده‌ای در زمستان به هتلی دور افتاده وارد می‌شوند و در آن‌جا اتفاق‌های متعددی برای‌شان پیش می‌آید. کاربری به‌نام AdMirablella33 در حالی که لباس معروف دوقلو‌های این فیلم را پوشیده، نمای کف هتل Overlook را در بازی بازسازی کرده است!

The Blair Witch Project / Animal Crossing: New Horizons

The Blair Witch Project

سال ۱۹۹۹ فیلمی ترسناک به‌نام The Blair Witch Project به کارگردانی دنیل مایریک (Daniel Myrick) و ادواردو سانچز (Eduardo Sánchez) منتشر شد که روایت‌گر داستان سه دانش‌آموز فیلم‌ساز است که قصد دارند فیلمی مستند راجع به یک افسانه محلی به‌نام Blair Witch بسازند. shokmunky در صفحه توییتر خود سکانس معروف این فیلم را بازسازی کرده و قرار داده است. بدون شک هیچ‌کس جز جادوگر بلر این کودک را در گوشه اتاق این‌گونه قرار نداده است!

Portrait of a Lady on Fire / Animal Crossing: New Horizons

Portrait of a Lady on Fire / Animal Crossing: New Horizons

Portrait of a Lady on Fire

Portrait of a Lady on Fire فیلمی فرانسوی به‌ کارگردانی و نویسندگی Céline Sciamma است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد و نمرات بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کرد. وقایع فیلم در قرن ۱۸ میلادی در کشور فرانسه حول نقاشی جوان به‌نام Marianne رخ می‌دهد که قصد دارد تصویر  عروسی زنی را بدون اطلاع او نقاشی کند. کاربری به‌نام neonrated برخی از نقاشی‌های این فیلم را در دنیای بازی خود بازسازی کرده است.

The Lighthouse / Animal Crossing: New Horizons

The Lighthouse / Animal Crossing: New Horizons

The Lighthouse

تصاویر بعدی مربوط‌به فیلم نامزد جایزه اسکار سال ۲۰۱۹ یعنی The Lighthouse است که توسط رابرت اگرز (Robert Eggers) کارگردانی شد و توانست تا حد زیادی منتقدان را تحت تأثیر قرار دهد. داستان فیلم درباره دو نگهبان فانوس دریایی در دهه ۱۸۹۰ میلادی است که در جزیره‌ای دورافتاده و اسرارآمیز زندگی می‌کنند. با گذشت زمان آن‌دو در تنهایی خود غرق می‌شوند و این موضوع عقل و هوش آن‌ها را دچار اخلال می‌کند. کاربران خوش‌ذوقی به‌نام‌های SkeletonMcGhee و LoveShaysa صحنه مربوط‌به کشتن پرنده را در فیلم بازسازی کرده‌اند.

Movie Posters / Animal Crossing: New Horizons

پوستر فیلم‌ها

صد البته که ویژگی الگوهای سفارشی بازی New Horizons به شما این اجازه را می‌دهد تا پوستر فیلم‌های محبوب‌تان را روی دیوار اتاق خانه خود نصب کنید و از مشاهده آن لذت ببرید! کاری که کاربر yungchamu در بازی خود انجام داده و تصویر آن را با دیگران به اشتراک گذاشته است.

بدون شک با گذشت زمان شاهد انتشار تصاویر و خلاقیت‌های بیشتری از طرفداران این بازی خواهیم بود. شما کاربران زومجی هم می‌توانید تصاویر خود از محیط بازی ثبت کرده و در بخش نظرها با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده