// یکشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر جدید Nier Reincarnation جهان بازی را نشان می‌دهد

شرکت اسکوئر انیکس به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی موبایل Nier: Reincarnation منتشر کرده که جهان بازی و کاراکتر اصلی داستان را نشان می‌دهد.

در جریان رویداد ۱۰ سالگی مجموعه Nier بود که شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)،‌ ناشر مجموعه Nier، بازی موبایل Nier: Reincarnation را معرفی کرد. این بازی قرار است برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS عرضه شود و متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل،‌ اسکوئر انیکس به‌تازگی تریلر جدیدی را از Nier: Reincarnation منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده، کاراکتر اصلی داستان را می‌بینیم که در حال گشت‌وگذار در جهان بازی است. به‌نظر می‌رسد همانند دو نسخه قبلی Nier، موسیقی یکی از المان‌های اصلی Nier: Reincarnation باشد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Nier: Reincarnation را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب

از دیگر اخبار حول مجموعه Nier و رویداد ۱۰ سالگی این مجموعه هم می‌توان‌به معرفی بازی NieR Replicant ver.1.22474487139 اشاره کرد. این بازی، نسخه ریمستر شده NieR: Replicant به‌حساب نمی‌آید و می‌توان آن را یک نسخه ارتقا یافته برای بازی اصلی دانست. ازاین‌رو شاهد المان‌های داستانی جدیدی هستیم. NieR Replicant ver.1.22474487139 هم برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی  عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده