// جمعه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

Just Cause 4 و Wheels of Aurelia به رایگان در اپیک گیمز استور قرار گرفتند

کاربران فروشگاه اپیک گیمز، هم‌اکنون می‌توانند دو بازی Just Cause 4 و Wheels of Aurelia را تا چهارم اردیبهشت ماه به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنند. 

در شرایط قرنطینه، بازی‌های رایگان کمک بزرگی به گیمرها می‌کند و می‌توانند تجربیات خود را بدون پرداخت هزینه گسترش دهند. چندی پیش بود که مشخص شد Just Cause 4 و Wheels of Aurelia بازی‌های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز خواهند بود

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر هم‌‌اکنون می‌توانند Just Cause 4 و Wheels of Aurelia را از فروشگاه اپیک گیمز به‌صورت رایگان دانلود و در ادامه تجربه کنند. Just Cause 4 در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و توانست نظرات قابل قبولی را از سوی منتقدان دریافت کند. اکشن بسیار بالا و سرعتی از ویژگی‌های اصلی جاست کاز 4 به‌حساب می‌آید. این در حالی است که Wheels of Aurelia یک بازی رمان محور به‌حساب می‌آید. در زمان عرضه، Wheels of Aurelia نتوانست بازخوردهای خوبی را دریافت کند، اما تجربه‌ی رایگان آن خالی از لطف نیست.

اگر حساب کاربری فروشگاه اپیک گیمز در اختیار ندارید، تنها کافی است وارد سایت فروشگاه اپیک گیمز شوید، کلاینت مخصوص آن را دانلود و در ادامه با ساختن حساب کاربری، بازی‌های ذکر شده را دانلود و تجربه کنید. دراین‌میان اشاره کنم که Wheels of Aurelia و Just Cause 4 تنها تا چهارم اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) رایگان هستند و پس از اضافه کردن آن‌ها به فهرست بازی‌های خود، برای همیشه رایگان باقی می‌مانند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده