نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تصاویر کنترلر ایکس باکس وان با طرح بازی Cyberpunk 2077 فاش شد

شعبه کانادای فروشگاه آمازون به تازگی فهرستی منتشر کرده است که در آن کنترلری خاص برای کنسول ایکس باکس وان با طرح بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 نیز دیده می‌شود.

استودیوی لهستانی CD Projekt Red که ساخت بازی بزرگی چون The Witcher 3 را در کارنامه خود دارد، مدتی است که در حال تولید یکی از موردانتظارترین بازی‌های نسل هشتم است. بازی نقش‌ آفرینی Cyberpunk 2077 با دنیای وسیع و جذاب خود و باتوجه به‌ تریلرهای تحسین برانگیزی که در مراسم‌های مختلف به نمایش گذاشته شد، نوید یک اثر موفق و جذاب را می‌دهد.

اگر زومجی و اخبار مربوط به ساخته جدید استودیوی سی دی پراجکت رد را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که درصورتی که روند تولید بازی سایبرپانک 2077 به‌خوبی و طبق برنامه پیش می‌رفت، از امروز علاقه‌مندان می‌توانستند دستپخت جدید این استودیوی محبوب را تجربه کنند.

حال اما با توجه به تازه‌ترین اخبار بازی، شعبه کانادای فروشگاه آمازون با انتشار فهرستی توانست کمی از ناراحتی طرفداران بی‌شمار این بازی نقش‌آفرینی را کم کند؛ بر این اساس آمازون ساعتی پیش فهرستی را منتشر کرد که در آن تصاویر کنترلر کنسول ایکس باکس وان با طرح بازی سایبرپانک 2077 نیز به‌چشم می‌خورد.

همان‌طور که در تصاویر فاش شده، مشاهده می‌کنید، ظاهر این دسته ایکس باکس وان که به شکل محدود تولید خواهد شد، از دو رنگ اصلی مشکی و نقره‌ای با چاشنی قرمز تشکیل شده است. البته باید توجه داشته باشید که هنوز تاریخ دقیق و رسمی و همچنین برچسب قیمت این کنترلر مشخص نشده و تا زمان واکنش تیم سازنده باید منتظر ماند.

جدیدترین پروژه استودیوی سی‌دی پراجکت رد به‌نام سایبرپانک 2077 طبق آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است در تاریخ ۲۷ شهریور سال جاری (۱۷ سپتامبر) برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر شود.

اگر شما هم از طرفداران آثار این استودیو و به‌خصوص بازی سایبرپانک 2077 هستید، لطفا نظرات خود درمورد این کنترلر ویژه را با ما نیز در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده