// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

سگا: فهرست شدن بازی Persona 5 برای PC در آمازون فرانسه یک اشتباه است

با توجه به اعلامیه‌ی شرکت سگا و فهرست شدن باورنکردنی نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی Super Mario Odyssey نینتندو سوئیچ برای PC به نظر می‌رسد که نباید شایعه‌های جدید را باور کرد.

اندکی قبل پنج بازی انحصاری سونی در پلتفرم پلی استیشن 4 از جمله Persona 5 Royal در آمازون کشور فرانسه برای PC فهرست شدند و همین کاری کرد که بسیاری از افراد به سرعت قطعیت انتشار همه‌ی آن‌ها برای کامپیوترهای شخصی را بپذیرند. اما به تازگی شرکت سگا حداقل شایعه‌ی مرتبط با برنامه‌ریزی برای ساخت و انتشار نسخه‌ی پی سی بازی Persona 5 را رد کرد و این را اشتباهی خواند که از سوی وب‌سایت فروشگاه آمازون فرانسه رخ داده است.

در همین حین با توجه به آن که حداقل فعلا با توجه به سیاست‌های شرکت ژاپنی قدیمی انتشار رسمی یک بازی انحصاری نینتندو برای PC ناممکن به نظر می‌رسد، فهرست شدن نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی Super Mario Odyssey نیز احتمال واقعی از آب درآمدن شایعه‌های پیشین را کاهش داده است. البته که هنوز نمی‌توان درباره‌ی انتشار یا عدم انتشار چهار بازی دیگر نام‌برده از جمله TLoU Part II قضاوت حتمی داشت. ولی بدون شک اکنون آن شایعه‌ها کم‌ارزش‌تر از گذشته به نظر می‌رسند.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده