// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۸

آمازون فرانسه بازی‌های Gran Turismo Sport ،Days Gone و Persona 5 Royal را برای PC فهرست کرد

باتوجه‌به اقدام ناگهانی فروشگاه آمازون کشور فرانسه ممکن است طی ماه‌های آتی از نسخه‌ کامپیوتر بازی‌هایی مانند Days Gone و Persona 5 Royal پرده‌برداری شود.

پس از تایید خبر عرضه‌ی نسخه‌ی پی سی بازی Horizon Zero Dawn در تابستان پیش‌رو از سوی سونی مشخص شد که شرکت ژاپنی در عین تعهد به حفظ انحصاری‌ها روی پلی‌ استیشن 5، ابایی از انتشار نسخه‌ی کامپیوتر برخی از بازی‌های انحصاری چند سال گذشته‌ی خود که به نهایت فروش خویش روی پلی‌ استیشن رسیده‌اند، ندارد و می‌خواهد این‌گونه به افراد بیشتری دلایل لازم برای دنبال کردن آثار استودیوهای فرست-پارتی خود را بدهد. اکنون نیز اگر صفحه‌ی نسخه‌ی PC بازی Days Gone بدون دلیل درون آمازون فرانسه ایجاد نشده باشد، می‌توان حدس زد که به‌زودی همین اتفاق برای جدیدترین ساخته‌ی استودیو بند (SIE Bend Studio) رخ می‌دهد. البته که تا پیش از اعلام رسمی، این اخبار در رده‌ای بالاتر از شایعه‌های تاییدنشده قرار نمی‌گیرند.

به‌نظر می‌رسد شرکت Atlus نیز احتمالا برای انتشار بازی Persona 5 Royal (یکی از ۱۴ بازی ویدیویی موفق در کسب نمره‌ی ۱۰ از ۱۰ درون بررسی‌های زومجی تا به امروز) برای دارندگان کامپیوترها در تاریخی اعلام‌نشده برنامه‌ریزی کرده است. از آن‌جایی که چند ماه قبل یکی از کاراکترهای اصلی این بازی قدم به یکی از بازی‌های انحصاری نینتندو یعنی Super Smash Bros گذاشت و Persona 5 Royal یک بازی انحصاری ساخته‌شده برای پلی استیشن 4 توسط یکی از استودیوهای فرست-پارتی سونی نیست، نه‌تنها احتمال صحت داشتن شایعه‌ی مرتبط با انتشار نسخه‌ی PC آن افزایش می‌یابد، بلکه خبر مرتبط با اثر مورد بحث نیز اصلا عجیب به‌نظر نمی‌رسد.

Uncharted 2

سپس به صفحه‌ی نسخه‌ی PC بازی Gran Turismo Sport استودیو Polyphony Digital می‌رسیم. یکی دیگر از انحصاری‌های PS4 که مثل Days Gone در فروش و کسب نمرات بسیار بالا عملکرد درخشانی نداشت و شاید بتواند با قرار گرفتن در دسترس کاربرهای کامپیوترهای شخصی سودآوری بیشتری را تجربه کند.

در آخر هم نوبت به صفحه‌های دو بازی The Last of Us Part II و Uncharted: The Nathan Drake Collection درون فروشگاه آمازون فرانسه می‌رسد؛ محصولات ناتی‌داگ که اگر شایعه‌ی به وجود آمده توسط ایجاد این صفحه‌ها را باور کنید، قرار است در تاریخی نامشخص روی PCها نیز منتشر شوند.

بدون شک گذر زمان به مانند همیشه فرصت دستیابی گیمرها به اخبار رسمی درباره‌ی تمامی این موارد را فراهم خواهد کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده