نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بازی رومیزی Wolfenstein: The Board Game به هدفگذاری خود در کیک استارتر رسید

بازی رومیزی Wolfenstein: The Board Game در کمتر از چند ساعت، به هدفگذاری اولیه‌ی استودیو آرکون (Archon) برای جذب بودجه‌ی ۵۰ هزار دلاری خود دست پیدا کرد.

استودیوی Archon Studio، امروز کمپین کیک استارتر بازی Wolfenstein: The Board Game را آغاز کرد. بعد از گذشته تنها چند ساعت، بودجه ۵۰ هزاردلاری ساخت این بازی رومیزی تأمین شد. در زمان ثبت این خبر، ۱۶۳۶ نفر از این بازی حمایت کردند که در مجموع، ۲۲۹.۲۴۹ دلار نیز جمع‌آوری شده است. این در شرایطی است که کمپین کیک استارتر بازی Wolfenstein: The Board Game به تازگی شروع شده و هنوز تا چند روز ادامه خواهد داشت. در واقع مهلت برقراری این کمپین، تا تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۰ (نهم اردیبهشت‌ماه ۹۹) تعیین شده است.

به‌طور کلی، به چهار شکل مختلف می‌توان از این بازی حمایت کرد. در روش اول، می‌توانید به سادگی مبلغ دلخواهی را برای ساخت این بازی اهدا کنید. در این حالت، هیچ هدیه خاصی را دریافت نخواهید کرد. در مدل حمایتی یک دلاری، شما را از اخبار و روند توسعه بازی مطلع خواهند کرد. روش سوم، که با هزینه ۱۲۰ دلاری صورت می‌گیرد، بازی رومیزی Wolfenstein: The Board Game، بسته الحاقی Old Blood و تمامی بسته‌های الحاقی All-Stars را به همراه تمامی اهداف جدیدی که برای بازی رومیزی در نظر گرفته شود را دریافت خواهید کرد. در نهایت، مدل ۲۲۹ دلاری را داریم که علاوه بر مواردی که در روش ۱۲۰ دلاری گفته شد، یک ست کامل پلاستیکی از زمین بازی را درسافت خواهید کرد. شما می‌توانید با مراجعه به لینک این کمپین در وبسایت Kickstarter، از جزئیات این طرح‌ها مطلع شوید.

Wolfenstein: The Board Game

Wolfenstein: The Board Game یک بازی رومیزی است که از تجربه کلاسیک و اول شخص بازی‌های ویدیویی ولفن‌ اشتاین اقتباس شده است. کاراکترهای این بازی، علاوه‌بر بازی Wolfenstein 3D، از ریبوت‌ جدید این مجموعه نیز حضور داشته و هدف شما در آن، تسلط بر قلعه ولفن‌اشتاین و از بین بردن نازی‌هایی است که به صورت پیوسته و بی‌رحمانه به شما حمله‌ور می‌شوند.

بازی اصلی Wolfenstein: The Board Game با ۱۸۲ کارت، ۱۶ نقشه و ۵۵ کاراکتر مینیاتوری عرضه می‌شود. این موارد، شامل شخصیت اصلی داستان یعنی B.J. Blazkowicz به همراه Anya Oliwa، Max Hass، Set Roth، Klaus Kreutz و Bombate خواهند بود. همچنین Mecha-Hitler، آدولف هیتلر (Adolf Hitler)، پروفسور Solomon Bevli و Gen. Oscar Von Grim باس فایت‌های بازی را تشکیل خواهند داد. بسته الحاقی Old Blood شامل ۸۷ کارت جدید، ۱۲ نقشه و ۲۳ مجسمه مینیاتوری بیشتر است که ماجراجویی شما را در قلعه ولفن‌اشتاین گسترش خواهد داد.

Wolfenstein: The Board Game

افرادی که در کمتر از ۴۸ ساعت از آغاز کمپین کیک استارتر Wolfenstein: The Board Game از بازی حمایت کنند، یک مجسمه مینیاتوری ویژه از Hans Grosse دریافت خواهند کرد. اگر نمی‌دانید که Hans Grosse کیست، باید گفت که او یکی از خطرناک‌ترین نازی‌های بازی Wolfenstein 3D بود که یک تیربار بزرگ را در دست می‌گرفت.

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه بازی Wolfenstein: The Board Game اعلام نشده است. ولی اگر می‌خواهید همین الان در نقش بی‌جی بلازکویکز بازی کنید، می‌توانید به Wolfenstein: The New Order و Wolfenstein 2: The New Colossus در پلتفرم‌های مختلف دسترسی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده