نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰

زمان و نحوه برگزاری جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) تغییر یافت

زمان و نحوه برگزاری جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی (ویگما) به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی یا رویداد ویگما قرار بود در ۱۵ اسفندماه برگزار شود. به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری این جشنواره به ۲۹ فروردین موکول شد. حال، به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا، تغییراتی در برگزاری این رویداد اعمال شده است. رویداد ویگما قرار است در روز ۹ خرداد ۱۳۹۹، به صورت آنلاین برگزار شود. قیمت بلیت بخش کنفرانس نیز به ۳۵ هزارتومان کاهش پیدا کرده است. پنل‌های رویداد ویگما نیز در این دوره برگزار نخواهند شد. فهرست تغییرات اعمال شده مفصل است و آن را می‌توانید در زیر به صورت دقیق مطالعه کنید.

  • با توجه به چشم‌انداز وضعیت شیوع ویروس کرونا و این‌که در آینده‌ی نزدیک بهبود شرایط پیش‌بینی نمی‌شود، اولین دوره رویداد ویگما به صورت آنلاین و لایو استریم برگزار خواهد شد.
  • به دلیل حذف برخی هزینه‌های برگزاری رویداد به صورت حضوری مثل پذیرایی، ناهار و غیره، قیمت بلیت بخش کنفرانس رویداد به ۳۵۰۰۰ تومان کاهش پیدا خواهد کرد. مابقی هزینه بلیت نیز به کسانی که تاکنون بلیت رویداد را خریداری کرده‌اند در صورت تمایل‌شان عودت داده می‌شود. فرآیند این موضوع از طریق ایمیل به اطلاع خریداران خواهد رسید.
  • مراسم اختتامیه جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی و اهدای جوایز به صورت عمومی و رایگان لایو استریم خواهد شد.
  • براساس مدل پیش‌بینی شده جهت برگزاری رویداد، متاسفانه مجبور به حذف پنل‌ها از رویداد هستیم. به جای پنل‌ها سعی می‌کنیم حداقل ۲ سخنرانی به محتوای رویداد اضافه کنیم.
  • زمان جدید برگزاری رویداد ویگما ۹ خرداد ماه ۹۹ خواهد بود.
  • پلتفرم برگزاری رویداد نیز در آینده نزدیک اعلام می‌شود و راهنمایی‌های لازم در این زمینه به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.
  • جهت قدردانی از همراهی شما، هزینه بلیت رویداد برای ۱۰۰ شرکت‌کننده‌ی نخست رایگان خواهد بود. جهت دریافت این بلیت رایگان به صفحه https://evand.com/events/vigma2020 مراجعه نمایید.

شما کاربران زومجی درباره تغییرات اعمال شده چه نظری دارید؟


منبع Vigma Awards
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده